Beste mensen,
Op deze pagina zouden er punten op positie 5 bij moeten worden getelt als de pagina zo word aangeroepen maar komen geen punten bij als ik zo de pagina aanroep. Iemand enig idee want is beetje vervelend!

http://trosekactie.efocus.nl/credits.php?id=5&ts=20080329131144

Alvast bedankt!

Greetz,
phphulp...

En je hebt natuurlijk geen actionscript nodig hier, maar PHP. Wat doe je voor werk, je bent toch niet webdesigner?
maar ik niet precies snap hoe die credit.php precies moeten worden aangeroepen om een credit bij een bepaald persoon te tellen!
OMG, de enige plaats waar je dat kunt achterhalen is in credits.php zelf!

Kortom, zonder de relevante PHP code uit credits.php kunnen we je echt niet helpen...
Je zou toch kunnen achterhalen in de action script op wat voor manier die de credits.php aanroept omdat het via ene GET method gaat
Credits.php wordt nieteens aangeroepen in je AS :) lijkt mij logisch dan dat er niets gebeurd.
Hier ook niet?

function addCredit()
{
++oSinger.credits;
_root.UpdateData(oSinger.id);
totalcredits.text = oSinger.credits + " credits";
trace ("addCredit to server: id = " + oSinger.id + " ...");
} // End of the function
Een simpele zoekopdracht naar 'credits.php' of 'ts=' in de code die je post, leert dat deze stukjes er niet in voorkomen. Dus dan wordt het wel heel lastig om af te leiden welke GET variabelen je nu in de url op moet geven zodat credits.php juist werkt.

Dus nogmaals: zonder de PHP code van credits.php is het (voor mij iig) onmogelijk je te helpen...

ps.
Hier ook niet?
Zie jij daar iets van credits.php staan?!?
Nee, Johan. Daar wordt alleen iets met een variabele gedaan, er wordt geen credits.php aangeroepen. Of deze moet in een van die variabelen zitten, maar dat lijkt me onlogisch.
@Johan: Niet Bumpen.
Bumpen:
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de knop om je tekst aan te passen.

SanThe.

Reageren