Ik heb een probleempje, en kom er op de site waar ik het script vandaa heb niet uit! www.sitemasters.be, vandaar dat ik hem hier ook nog wil stellen!
Ik heb dit script daar vandaan gehaald en aangepast naar me eigen email en wat eigen tekst erbij!
Nu zou ik graag wat checks/conroles erin willen hebben, namelijk:
-Of er een emailadres is ingevuld
-Of er een naam is ingevuld
-Welk bestandstype, ik wil alleen .rar, .zip en .jpg of .jpeg ontvagen.(als er op jpg wordt gecontroleerd gelieve ook op grote, namelijk 800x600!?)
Wie kan mij hiermee helpen!?, PHP ervaring is zelf 0 en lukt me niet om het aan te passen!
mod-edit:
Teveel code
Plaats geen hele scripts, maar snippets ter ondersteuning van je vraag. Ga er niet van uit dat leden scripts van meer dan 30 regels gaan lezen
TERUGKOMEND OP DE MOD EDIT:
Ik weet dus niet waar het probleem hem in zit!
Dus heb hem hier nog maar even als .txt file neergezet.
Shit, dat was nog een aanpassing van mezelf, dom dom dom! File achter de link is bewerkt!
EDIT
Heb ook jou email ontvangen Jan!
Maar ik wil dus graag een werkende email check, die ook echt controleer of de email wel bestaat! En of het bestand dat meegestuurd wordt een .rar .zip of .jpg is!
Van mij mag je het script aanpassen en alle slechte code er uit halen! Dus de code die zijn werk niet doet!
Ik denk het wel, niemand heeft echter zin om hele lappen code na te kijken en te editten.
Begin zelf eens en vraag als je het niet lukt.
Tevens is Google een goede vriend van je
Helaas werkt deze dus niet, want ook als je niks invoert wordt de email verzonden!
Waar zit de fout!? En hoe kan ik die oplossen zodat deze checkt of de email ook bestaat!?
En als jij zo vriendelijk bent om mij hiermee te helpen, kan je me dan ook vertellen welke code ik moet toevoegen om te laten controleren op bestandstype!?
RAR en ZIP, en op Jpg, als er op jpg gecheckt wordt ook of deze 800x600 is! Formaat check hoeft niet persee