Hey,

waar kan je zien hoe je script eruit zie?? (ik werk met weaverslave)
enne ik wil een spel (ben er mee bezig) waar dat je kan kijken hoe je mannetje eruit ziet en dat mannetje moet je eerst zelf maken. heeft iemand een idee hoe ik dat doe???
wtf?
Beste scriptie,

Je kan het beste eerst een paar cursussen php volgen en daarna pas grote plannen maken.
Php Cursus
Hoe een script eruit ziet? Bedoel je de uitwerking of de hele code die erachter zit?
De uitwerking (uitvoer) zie je in je browser, als je daar de pagina aanroept waar het script in zit. De hele code kun je bekijken in editors. Denk aan: Macromedia Dreamweaver, phpDesigner2008, Zend Studio, etc. etc.
de uitwerking van php zie je uiteraard enkel wanneer je de pagina upload naar een server die php ondersteunt
Installeer WAMP op je eigen pc en je kunt lokaal PHP-scripts gaan testen.
man 'k snap niks van de WAMP kan iemand wat uitleg geven??
mod-edit:

Bumpen
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten, voordat andere forumleden gereageerd hebben, heet "bumpen". Omdat het opdringerig overkomt is bumpen pas na 24 uur toegestaan. Bumpen kan een reden zijn voor de admins en mods om een topic te sluiten. Gebruik het knopje om je tekst aan te passen indien nodig.

Je vraagt ongeveer zoiets als: "Ik weet niets van auto's, maar ik wil graag leren sleutelen. Wat moet ik doen?"

Antwoord: begin eenvoudig. Er zijn genoeg tutorials te vinden met Google die je kunnen vertellen hoe je zelf WAMP kunt opzetten als testomgeving. Of probeer eens wat simpele scriptjes op een host die PHP ondersteunt. Zodra je vastloopt, kom je hier voor hulp.

Reageren