Hallo , als eerste moetik even zeggen dat intregatie fout is geschreven ... ik wisthet even niet meer.
-------

Vraag: Ik heb een forum (phpbb) en een mooie pagina , nu wil ik in het midden van de pagina het forum werkend laten zien. : i heb SSI en PHP includes gebruikt ,maar beide laten ze aleen hoofdpagina van het forum zien, en als je dan op een forum link druk of inlogt etc dan ....je raad het al. hij blijft niet meer in de pagina ( omdat denk ik aleen de map forum is geinclude en hij pakt index.php dan) ..... hoe kan ik een forum werkend in mijn pagina zetten?

Bvd, Rudolf
zie even naar includes of pagina in pagina tuts bij php -> tutorials
sorry ik kan hem even niet vinden.... enige wat ik kon vinden was 1 pagina in layout includen...
De makkelijkste manier is om van de header en footer files van het forum te gebruiken. Het forum zelf includen zal moeilijk werken, verwacht dan dat je veel files moet aanpassen.
maak je main file met header, dan
<?php include "gb.php"; ?> en dan de footer, simpel.

Je kunt ook altijd frames maken, vind ik persoonlijk fijn, vele anderen niet...

groet
Met een groot forum vernaggel je dan dus wel alle verwijzingen naar zichzelf.
mmm het probleem ligt in het feit dat het een erg complex stukje design is , ik zou opzich een iframe kunnen gebruiken , maar dan zie ik natuurlijk zon lelijke scrollbar in mijnpage .. en als ik die disable dan heb ik kans dat het forum er weer niet helmaal op gaat met den duur van grotere topics etc.

mmm er lastig , bedankt voor de hulp in iedergeval.

Reageren