ik was beig met een eigen phpmyadmin script maar nu loop ik vast bij het volgende:
ik wil nu zeg maar een tabel gebruikers ophalen het moet er zo uitzien

id gebruiker wachtwoord // deze moet hij zelf ophalen
dus niet met select id gebruiker ezv.. from gebruikers**
maar hij moet dus ook de records ophalen
wie weet hoe ik het moet scripten dit is wat ik heb maar de tabel indeling klopt voor geen meter en hij haalt ook niet alle records op wel haalt hij de
id gebruiker wachtwoord automaties op
Wie weet hier meer van af!

dit heb ik nu:

<?
// De variabele $output aanmaken.
$output = '';
$table = '$row';
$result_fld = mysql_query( "SHOW FIELDS FROM ".$_GET['table']) or die(mysql_error());

$aant = mysql_num_rows($result_fld);
// Teller beginnen
$i = 0;
while($row1 = mysql_fetch_row($result_fld)) {
// teller op laten tellen
$i++;
// De veldnaam - soort - auto_increment
if ($i == "0"){
echo"Tabel niet gevonden";
}
echo "<td width='63' height='21' valign='top' bgcolor='#ACC5E8'>".$row1[0]."</td>";

echo"</tr>";
echo"<tr>";
}
$result_fld2 = mysql_query( "SELECT * FROM `gebruikers`") or die(mysql_error());
while($row2= mysql_fetch_row($result_fld2)) {

echo"<td width='63' height='21' valign='top' bgcolor='#acc5e8'> ".$row2[0]."</td>";
}
echo"</tr>";
?>

Neem sowieso eerst even een andere topictitel alstublieft.
Misschien heb je hier iets aan.
kan iemand mijn script verbeteren?
Dit:

<?php
     $result_fld = mysql_query( "SHOW FIELDS FROM ".$_GET['table']) or die(mysql_error());
?>

is sowieso uit den boze. Je zet namelijk nooit rechtstreeks GET, POST of COOKIE variabelen in een query.
Oke maar dat is nog niet zo erg het werkt wel alleen het ophalen van de records werken niet !
want dat moet die dan ook automaties doen.

Jan Koehoorn schreef op 20.04.2008 19:08
Dit:

<?php
?>

is sowieso uit den boze. Je zet namelijk nooit rechtstreeks GET, POST of COOKIE variabelen in een query.

Deel je kennis met mij :p
weet iemand nog een oplossing voor mijn bovenstaande vraag?
hier heb je een topic van mij, hierin heb ik een backup script gemaakt wat de backup tevens terugzet, hieruit moet je wel de nodige code kunnen halen lijkt mij:

link

Reageren