Jazeker, je leest het goed! Aangezien mijn vista ongelooflijk traag werd, wilde ik XP installeren.
Geen probleem, je verwijdert tijdens de installatie gewoon de partitie en niets aan de hand :) (en ja, ik had alles gebackupped, heb dezelfde cookies als een paar uur geleden ;-)) Maar toen gaf de installatie toch maar even een foutmelding! Er kon iets niet worden geladen.. -_- het blijft natuurlijk Windows.
Aangezien ik ook nog een paar "andere versies" van XP had, probeerde ik die. De ene had gewoon totaal niets, kon je niet eens zipjes mee openen en ik kon m'n externe hdd niet openen waar alle drivers op zaten, geen succes. Ik zocht m'n retestrak XP (getweakt, werkt perfect en je kan hem ook gewoon legaal maken aangezien ik meerdere keys heb) maar goed, kon ik niet vinden...
Dan maar server 2k3 erop gezet, aangezien ik deze nog had van school. Dit werkt super! Het werkt ongelooflijk snel (sneller dan vista + xp die ik hier op heb gehad). Mijn enige probleem is dat ik erg graag game.. Weet iemand van jullie of je gewoon spelletjes kan spelen op win2k3? Americas Army, Battlefield 2142 en Counterstrike:Source zijn de games waar ik het over heb..
Godsamme zeg, wat ben ik blij dat de installatie is gelukt zeg... Ik kon namelijk m'n verborgen partitie waar een recovery op zat, niet meer bereiken op de een of andere manier.. :(
Afijn, als iemand van jullie het weet, laat het alsjeblieft horen :D
Greetz,
Chris
(en ja, ik weet dat je hier ongelooflijk om kan lachen :P)
mod-edit:
topic verplaatst naar koffiehoek
70 views