Ik zoek iemand die een Script kan maken waarmee ik hotspot tickets kan verkopen.

Ik heb een hotspot die ik een x-aantal tickets kan laten genereren en exporten in een csv file. Dag, week en maand tickets zou helemaal mooi zijn als je dat kunt maken. De hotspot software kan deze Dag, Week, Maand tickets genereren en exporteren in een csv file.

Deze csv file wil ik in mijn reeds aanwezige MySQL database laden d.m.v. een Admin script om hotspot tickets te kunnen verkopen d.m.v. sms/0900 van Mollie.

Opmaak (Html/Css) is niet noodzakelijk dan kan ik zelf.

Maximum prijs 50,-
Tijdje geleden heb ik zo'n systeem gemaakt voor iemand hier, alleen dan wat verder geautomatiseerd (zodat er geen handmatige handelingen nodig zijn). Ik zal eens kijken of ik nog iets uit mijn mailbox kan halen.
Dat heb je toen voor mij gemaakt (Gerard is niet mijn echte naam ;)).

Ik heb je poosje terug benaderd voor iets anders te bouwen, ik weet niet meer wat.

Je had geen tijd meer en niet zoveel zin meer in scripten was geloof ik je antwoord.

Vandaar dat ik al een tijdje op zoek ben naar iemand die af en toe iets kan maken.

Na een update van mijn hotspot software (m0n0wall) werkt het script dat jij gemaakt hebt niet meer.

Wat ik nu zou willen is idd weer dat zelfde maar dan los van m0n0wall maar gewoon m0n0wall gegenereerde tickets in db stoppen en dan verkopen met hulp van mollie.

Als je het "oude" script niet meer kan vinden dan heb ik het nog.

Met dit idee kan ik in de toekomst bv ook phpmyprepaid tickets gaan gebruiken met het zelfde script.

Zodat ik met meerdere hotspot nodes kan werken en radius server die ik overigens momenteel ook heb lopen met paar test users die werkt met zowel hotspot users als vpn users en is misschien ook een mogelijkheid om te gebruiken.

Enfin kijk maar of je er zin in hebt dan zou ik weer enorm blij zijn je had het toen perfect gemaakt. Volgens mij is het nu een stuk simpeler dan voorheen.

Nu hoef je maar de inhoud van een csv file in db te laden middels een beveiligde admin pagina en een pagina om users de tickets uit de db te verkopen.

En dan liefst dag, week en maand tickets waarvoor ik 3 verschillende micropayments zal aan maken.
Zet eens wat meer op papier mbt de huidige situatie, begrijp ik het goed dat m0n0wall nu ticketnummers genereerd? Zet hij dat in zijn eigen database of slaat hij dat extern op? Of komt dat dan in die csv te staan? Een csv bestand uitlezen is echt super eenvoudig, maar ik vind het een extra onnodige handeling. Kunnen we niet wat verder automatiseren met m0n0wall?
ja oke ik snap je gedachten gang is natuurlijk ook leuker als het helemaal geautomatiseerd is maar ik heb ook phpmyprepaid in gedacht wat ik in de toekomst wil gaan gebruiken.

Hiervoor moet ik ook mijn web en db server updaten van sarge naar etch vanwege php5 en mysql5 die nodig is voor de nieuwste phpmyprepaid dat houd me nu even tegen om meteen met phpmyprepaid te gaan werken.

Hoe m0n0wall dat intern opslaan weet ik eigenlijk niet.
Ik kan diverse rolls of vouchers aanmaken die hij intern gebruikt maar ook aanbied in een te downloaden csv in m0n0wall webbased admin paginas.

Ik zal er een snap shot van maken zodat je er een idee van krijgt.
Ik mail je zo die snap shot en een voorbeeld csv file uit m0n0wall en wat ik graag zou willen met die tickets.

Fijn dat je ernaar wilt kijken.

Reageren