Door
Bo az
op 24-09-2003 19:05
gewijzigd op 24-09-2003 19:07
2.216 views
Ik krijg de volgende fout melding:
Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at c:\program files\easyphp\www\members\members\Arie.php:7) in c:\program files\easyphp\www\members\login.php on line 39
Het zal wel aan het Koekje liggen omdat ik ook een ander script met een Koekje probeerde, en die gaf ook een fout melding op de regel met setcookie();
Heeft iemand een iedee?
alvast bedankt,
Boaz
Edit: Dat andere Koekje werkte eerder wel, en het script is ook door mij gemaakt en onder script als Poll te vinden.
Ik test de sripts op mijn eigen PC. Met Easyphp, kan het daar aan liggen?
Dat set cookie staat niet in Arie.php maar in een ander bestand, als ik nou een appart bestand maak, en daar het koekje in zet en dat include() , zou dat ook werken? Er moet eigelijk tekst boven...
BTW. op regel 7 van arie.php staat helemaal niks...??? op regel 6 staat "?>" en dat is alles...
Nou de foutmelding van headers allready sent betekend dat er VOOR het setcookie() gedeelte al tekst is gestuurd.. je moet zorgen dat NIETS is 'gezegt' voor setcookie :o)
Dat dus, werkt niet bij mij, kan ik daar nog iets fout mee doen? moet er wat tussen de haakjes?
Nu heb ik het in een appart bestand maar zelfs dit:
<?
//DIT VOOR ALLES!!! OOK HTML!!!
session_start();
?>
Kan er nog niet voor, echt supper *** gewoon.
BTW, het moet er voor voor de beveiliging, ik probeer(!) een login scriptje te bouwen.
?Onbekende gebruiker
28-11-2003 21:46
Hallo ik heb dit probleem ook gehad, met die cookies. maar ik ben nogal snel achter de oplossing van het probleem gekomen ik had namelijk <html> codes voor de cookie geplaatst om dit op te lossen zet al je html info tot aan de plaats waar hij verschilt in een variabele
dan connect je naar je database in het begin van het script en doe je je if then else structuur en dan zet je daaronder pas je html codes en de structuur van je weer te geven pagina