Hoi,

Ik heb een probleem:

Ik heb var $input met de daarin: "blablalbalblabla <input type='text' name='name' id='id'> blabklaberahgbkjfhkjga <input type='text1' name='name1' id='id1'>"

Nu wil ik via php een value meegeven aan deze input veldjes.

Wat ik uiteindelijk wil hebben in php is, zonder dit statisch te hoeven veranderen:

$input = "blablalbalblabla <input type='text' name='name' id='id' value='".$_POST['name']."'> blabklaberahgbkjfhkjga <input type='text1' name='name1' id='id1' value='".$_POST['name1']."'>";

Dus value='"$_POST['***']"' moet dynamisch toegevoegd worden aan elk input veld.

Voorbeeld: Als je wat invult op de pagina en je gaat naar de volgende en dan weer terug dan moet hetgeen wat ingevult is weer verschijnen.

Rolf
Met sessions gaan werken.
Het is een oplossing, maar dan zit ik nog met de name van het veld die dynamisch ingevuld is. Ik heb geen zin om 300 veldjes met de hand een value toe te kennen. Ik moet dynamisch de name van het veld zien te krijgen.

Zoiets als getElementsByTagName alleen dan voor php
Je hebt alles in een string staan. En in een string is er geen verschil tussen 'name' en 'jantje'. Het is beide gewoon tekst. Ik snap je hele bedoeling niet.
Ik krijg dit uit een database. Daar staat een enquete in. Elke pagina wordt opnieuw uit de database gehaald. Er is echter geen rekening gehouden met dat je ook terug kan gaan naar de vorige vraag. Dus wil ik wat ingevuld is ook weer laten tonen.

Ik heb al dynamisch hidden fields toegevoegd zodat de post waardes wel steeds worden mee gestuurd maar krijg het niet voor elkaar om die value weer toe te voegen aan het veld
Heb jij dan html codes in de database gezet?

Niet Bumpen.
Bumpen:
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de knop om je tekst aan te passen.

SanThe.
Ja dat staat er idd al in.
Maar is dat wel slim?
Nee dat is niet slim, maar dat is in dit geval het handigst.

Er moet een enquete gemaakt worden die op internet beantwoord kan worden. Deze enquete moet gemaakt kunnen worden door iemand die een beetje verstand heeft van html. Zoals het maken van tabellen, radio button, checkfieldjes, textfields, enz. Deze enquete moet dan automatisch gegenereerd worden, zodat mensen die de site bezoeken deze kunnen invullen.

Het erinzetten van data en uitlezen van de database moet dynamisch zijn.

Ik zou ook wel statisch een enquete kunnen maken, maar dat is niet de bedoeling.

Er zijn dus een aantal pagina's:
1: een pagina waarop de enquete inelkaar gezet word
2: een pagina waar de enquete door de bezoekers van de site gemaakt kan worden
3: een pagina waar de antwoorden van de bezoekers uitgelezen kunnen worden

Reageren