Hoe vinden jullie deze layout, hij is nog niet helemaal af en site is ook nog under construction..
http://www.nprd.com/

Groeten,
Erik
@Ro-G
Druk eens op [ctrl]+0
En tada, dan ziet die site er zo uit in firefox.

En idd, hoe dacht je al die links te gaan vullen? Het is toch geen overheidssite?
;)
Jelmer van der Linde schreef op 10.02.2005 14:00
@Ro-G
Druk eens op [ctrl]+0
En tada, dan ziet die site er zo uit in firefox.

Ik zal het waarschijnlijk niet in de vingers hebben maar [Ctrl] + 0 of [Ctrl] 0 doet niks bij mij. :o/

Met [Ctrl] - daarentegen krijg ik de afbeeldingen op hun plaats maar dan is de tekst onleesbaar ;oP

Hoe dan ook, het kan toch niet de bedoeling zijn dat je bij het bezoeken van elke website je browser moet bijsturen en aanpassen aan die site?

Of mis ik nu net een nieuwe trend? ;o)
vaag, ik heb mijn browser op de standaardinstelllingen staan, en dan krijg je de pagina van mijn screenshot.

En over die trent gesproken, ik kom wel vaak van dit soort probleempjes tegen. Waarom kan men niet gewoon pagina's maken die wat elastiser zijn, zich aan de standaarden houden en alle soorten publiek aan kunnen, zodat ik niet altijd Internet Explorer uit de kast hoef te trekken om een pagina een beetje vatsoenlijk te kunnen bekijken... *zugt*

Over standaarden gesproken, druk even hier (w3c validator) en zie wat er allemaal mis is met de pagina die we hier wordt besproken...
@Jelmer

Ach, eigenlijk is het heel eenvoudig.
Kan ik een site niet bekijken met mijn browser dan laat ik die links liggen, er zijn namelijk meer dan genoeg alternatieven op het www :o)

Zo en nu zelf weer verder (af)leren ;o)

Reageren