Ik ben op zoek naar een nieuwe Host omdat mijn huidige host me niet genoeg mogelijkheden biedt om men website verder uit te bouwen.
Het probleem nu is dat ik geen grote file's kan laten uploaden doordat de memory_limit te laag staat, Ik krijg dus altijd een time out bij iets grotere bestanden. En dat is een probleem.
Ik heb al alle truckjes geprobeerd om de php.ini file te overschrijven oa. met .htaccess maar de Host laat het niet toe.
Daarom zou ik willen overschakelen naar een host die wel dergelijke aanpassingen toelaat.
Ik heb er over het algemeen goede ervaring mee. Maar voor het wat geavanceerdere werk moet je toch verder zoeken.
hosting2go heeft namelijk geen:
- GD ondersteuning
- Geen SSL ondersteuning
- En de laatste tijd heb ik spam gehad(inmiddels weer weg) maar alleen de antispam op hun servers werken vrijwel niet.
Ik zit zelf bij Webreus.nl, ik heb er nog niet problemen mee gehad. Goede service en ik ben nog niet dingen tegen gekomen die beperkt zijn of die ik mis. Dus ik raad je webreus aan;)
[quote='Paul schreef op 22.05.2008 21:40']hosting2go = kut
Argument?[/quote]
Niet correcte nameservers en hun site heeft maar liefst bij de validator Result: 150 Errors, 70 warning(s)
?
Onbekende gebruiker
04-05-2009 12:44
SanThe schreef op 04.05.2009 02:54
[quote='Aron schreef op 22.05.2008 22:28'][quote='Paul schreef op 22.05.2008 21:40']hosting2go = kut
Argument?[/quote]
en hun site heeft maar liefst bij de validator Result: 150 Errors, 70 warning(s)[/quote]
Dat hoeft niks te zeggen over hun hosting. Google registeerd (soms) domeinen bij godaddy, hun site geeft ook allemaal validator fouten. Dus zijn zij slecht?
Dat is jumping to conclusions, een valse vergelijking dus.
(Maar óf al deze bedrijven goed zijn bemoei ik me niet mee...)
Dit bevalt prima, voor weinig geld heb je veel webruimte / meerdere e-mail accounts / meerdere databases / etc.
Het belangrijkste van alles is dat het snel en stabiel werkt.
Ze hebben een eigen ontwikkeld control panel waar je vrijwel alles kan regelen.
- Online via Ideal je jaarlijkse factureren betalen
- DNS wijzigingen
- FTP accounts aanmaken/wijzigen/verwijderen
- MySQL accounts aanmaken/wijzigen/verwijderen
- MySQL databases aanmaken/wijzigen/verwijderen
- PHPmyadmin
- E-mail accounts aanmaken/wijzigen/verwijderen
- E-mail aliassen aanmaken/wijzigen/verwijderen
- E-mail forwards aanmaken
- SSH accounts aanmaken/wijzigen/verwijderen