Hey allemaal ik hebt iets en dat moet ik goed hebbe alleen dat lukt mij niet?

Kunnen jullie mij helpen?

Vraag:
Als ik iets in de linker kant aan klik dan komt het niet in het midde?
En ik wil(als het kan)aan de bovenkant nog z'n klein balkje byv van half cm dik daar moet dan nieuws enz staan
Alvast bedankt

Script:
<html>
<head>
<title>>>Gang-War<<</title>
<META HTTP-EQUIV="Content-type" CONTENT="text/html; charset=ISO-8859-1">
<META NAME="rating" CONTENT="General">
<META NAME="Robots" CONTENT="All">
<META name=keywords content="empty-suit, pickpocket, mafia, maffia, omerta, barafranca, godfather, don, chief, assassin, play, game, online, rpg, spel, addictive, stratagy, gangster">
<META name=description content="Omerta clans :: Omerta is een Online Maffia RPG :: Maak je eigen clan en word rijk en machtig!">

<script language='javascript' src='http://127.0.0.1:1025/js.cgi?pcaw&r=610'></script>

</head>

<frameset rows="112,*">
<frame src="1.html" frameborder="no" marginwidth="10" marginheight="10" scrolling="no" noresize>
<frameset cols="175,*">
<frame src="/menu/menu.php" name="menu" frameborder="no" scrolling="auto" marginwidth="10" marginheight="10" noresize>
<frame src="home.htm" name="midden" frameborder="no" scrolling="auto" marginwidth="10" marginheight="10" noresize>
</frameset>
</frameset>

</html>
<script language='javascript'>postamble();</script>
Volgens mij speel jij criminals, weet je niks van HTML en PHP maar goed. Ik zal je helpen :-)
Gebruik voor je link target="midden".
Dat idee heb ik ook :S

Dat is is het allereerste wat ik van HTML geleerd heb...

Maar ja, ik had dan ook een vreemde leraar die in vreemd volgordes dingen uitlegt...
Dat idee heb ik ook :S

Dat is is het allereerste wat ik van HTML geleerd heb...

Maar ja, ik had dan ook een vreemde leraar die in vreemd volgordes dingen uitlegt...
@Willem-Jan
Dan heb je nog geluk. Onze ICT leraar komt +- 15 minuten te laat of komt gewoon niet opdagen. Vervolgens gaat hij eerst koffie drinken (moge wij internetten) en dan meestal gaat hij 1 en half uur lang een beetje staan te babbelen.
En toen was er weer een ICT les voorbij. 1 en half uur geinternet. En dat is niet zo fijn op die slome slakken op onze school.

Zijn motto is: "Jongens kunnen het toch allemaal al en meisjes kunnen het toch niet snappen".

Het meest intensieve was wel: Zoek 10 websites met onderwerp Virussen. (Dat laatje die je zo'n 10 keer per jaar uitvoeren). Cijfer krijg je nooit terug. Krijg van hem trouwens nog 3 rapporten (Elke keer is zijn pc gecrasht)

P.S.
Hij reparreedt zo'n 2 keer in de maand de privé computer van het schoolhoofd.

---------------
Mijn beklag over mijn ICT leraar
hey waar moet die target staan:S

Reageren