Kben op dit moment bezig om een webwinkel-script in elkaar te zetten. Dit script bestaat uit de winkel zelf en een daarbij behorend beheersysteem.

De winkel bestaat uit categorieën en subcategorieën. Beschikt over btw- en verzendkosten-berekeningen, zoekfunctie, bestelprocedure.

In dit beheersysteem kunnen gedeeltes, categorieën, subcategorieën, merken en artikelen worden aangemaakt, gewijzigd en verwijderd.

Op dit moment ben ik bezig een layout-beheerpagina te maken, waar het uiterlijk van de site kan worden aangepast.

http://www.wbdfdarts.nl/nwinkel

Bestellingen die van deze url afkomen zullen NIET in behandeling worden genomen! Dit is een test-script.
Ik vind persoonlijk het optellen bij de winkelwagen niet echt goed. Ik bestel twee producten (de eerste 5 maal en de andere twee maal) en er staat winkelwagen (7). Ik zou daar winkelwagen (2) van laten maken, want ik heb twee artikelen, alleen in een hogere kwantiteit dan 1 stuk.

Daarnaast kwam ik nog een keer een foutje tegen met een plaatje.. volgens mij bij Voeding > Broodbeleg > Hazelnootpasta.

En als laatste het volgende. Je berekende BTW. Daar moet je bijschrijven hoeveel je per tarief (6% of 19%) hebt berekend.

Elwin
Thanx voor de nuttige opmerkingen, Elwin!
Hier ga ik zeker wat mee doen!
Klein foutje bij gezondheid?

ghj
Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/wbdfdart/public_html/nwinkel/html/index.php on line 37
-
hj
En als je wilt bestellen vind ik iig dat :
Verstuur uw bestelling
Maak uw winkelwagen geheel leeg

Te dicht opelkaar staan ... een misklik is zo gemaakt ...
Klein foutje bij gezondheid?

Weggewerkt

een misklik is zo gemaakt ...

Vandaar dat ik onder de "leegmaak"-link een alert-boxje heb zitten met: "Weet u zeker..."
Vandaar dat ik onder de "leegmaak"-link een alert-boxje heb zitten met: "Weet u zeker..."
alert? je bedoelt zeker confirm?

en het is misschien handiger om de produkten in cookies op te slaan, als iemand per ongeluk op het sluit knopje drukt of zijn browser te lang open laat staan is de sessie met de data opeens leeg
Kan ik dat stukje script nog ergens vinden? De link werkt niet meer
Er stond geen code, alleen een werkend voorbeeld van het script. Oftewel, het spul wat de PHP-parser uitgepoept had, dat stond er, meer niet.

Elwin
Kan er mee te maken hebben met dat het een kwartaal geleden gevraagd is.

Reageren