Beste PHP'er,
Voor een lange tijd ben ik op zoek geweest naar een Content Management System dat passend zou zijn voor mijn aankomende website (is opzich klaar, maar wacht nog op wat content). Tot nu toe maak ik gebruik van de gratis CMS "CuteNews", maar kwam echter achter dat het net niet voldoet aan al waar ik naar zoek in een CMS voor mijn site. Een geschikte CMS is momenteel het enige echte wat ik nog mis voordat mijn site werkelijk klaar is (qua scripts en werking).
Mij website is zowel een portfolio site, als een gemeenschappelijke website voor jonge creatievelingen richting Art, Design, Manga en Entertainment, met laatste nieuwtjes, artworks, tutorials, reports en stimulerende/inspirerende inhoud.
Mij vraag is of iemand mij AUB zou kunnen helpen met een CMS, met de volgende functies/kenmerken:
- nieuws goed zichtbaar op zelfgemaakte website template
- een linkje naar de voledige nieuws (Read More..)
- Nieuws op verschillende catagoriƫn
- Archiveren
- Makkelijk te bepalen hoeveel geplaatste nieuws er zichbaar moet zijn op de pagina (de voorpagina)
- Dag en datum zichtbaar bij een geplaatste nieuws
- Een kleine afbeeldingtje te plaatsen bij de nieuwstitel (om een klein beeld te geven van de onderwerp)
- De mogelijkheid om op 1 pagina (zoals de index) nieuws te plaatsen in verschillende tables van de web template (in catagorie)
- Uploaden van een afbeelding (en bestand (optioneel))
- Nieuws poster's naam en avatar zichbaar (mocht de nieuws poster een avatartje hebben)
- Een Control Panel voor zowel de Admin als andere posters voor het maken, wijzigen of verwijderen van een nieuws (en eventuele comments (kom ik straks op terug)). Admin heeft verder de mogelijkheid een gebruiker te maken of te verwijderen.
- systeem Engelstalig.
Ik heb zelf een comment systeem met hulp van een tutorial op het Net gemaakt, dat ik met mijn beperkte php kennis heb kunnen wijzigen tot het punt dat alleen leden van m'n website een comment kunnen plaatsen. Als je/u dit CMS systeem voor mij wilt maken, geef ik graag mijn comment systeem erbij zodat die samengevoegd kan worden met de comment systeem.
Het enige wat ik qua geld kan verliezen momenteel is 25 euro, het is misschien niet veel, maar ik heb het ervoor over en ik hoop dat er iemand is die dit taakje graag in handen neemt. De tijdslimiet voor het CMS systeem is tot Donderdag 5 Juni, maar de eerder de beter.
voor geintreseerden hoop ik graag wat terug te horen, en het is trouwens ook welkom om een CMS met deze genoemde funties te geven, zolang het wel toe te voegen valt voor een al gemaakte website.
Greetz!
(P.S.: geef als je/u wilt ook jouw website aan mij door (mocht je/u er in bezit van 1 zijn), zodat ik ter dank een link kan plaatsen).
687 views