Hee,

Ik heb een heel vaag probleem met het zend framework.
Ik heb er nu aardig wat mee gewerkt en werkt perfect.

Nu ben ik met een nieuw project gestart, heb vrijwel alles gekopieerd uit een ouder project ( dat perfect werkte ), maar nu krijg ik deze error

( ! ) Zend_Controller_Dispatcher_Exception: Invalid controller specified (work) in D:\Sites\work\NMTReanimatie\library\Zend\Controller\Dispatcher\Standard.php on line 249
Call Stack
#	Time	Memory	Function	Location
1	0.0006	49560	{main}( )	..\index.php:0
2	0.0013	79992	require( 'D:\Sites\work\NMTReanimatie\application\bootstrap.php' )	..\index.php:10
3	0.4185	6145696	Zend_Controller_Front->dispatch( )	..\bootstrap.php:115

Dit gebeurd als ik naar deze link ga:
http://localhost/work/nmtreanimatie/web/users.

Hierbij is web de public map.. hij zou dus niet de controller work moeten zoeken maar de users controller.

Het rare is nu dat als ik de naam van de map verander (nmtreanimatie) het wel werkt.. Heb al internet geschiedenis etc weggegooid maar helpt allemaal niet.

Weet iemand hoe dit komt?

ps. zo ziet me .htaccess eruit:

# Enable the rewrite engine
RewriteEngine On

# Leave files that do exist alone
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d

# Some types should not be rewritten, for every other request send to index.php
RewriteRule !\.(js|ico|gif|jpg|png|css)$ index.php
Zou het kunnen dat je in je htaccess nog een RewriteBase regeltje op moet geven?
Neen dit werkt wel in een ander project..

Ik heb het probleem net gevonden (heeft me heel wat tijd gekost), maar de map (nmtreanimatie) is in hoofdletters ( NMTReanimatie ). Dit moet je dan ook opgeven in je url, anders vind zend het niet zo leuk..

Beetje stomme fout, hopelijk heeft iemand wat aan deze post als hij er ook tegenaan loopt.

Toch bedankt

Reageren