Ziet er netjes en overzichtelijk uit, de pagina kon wat flitsender maar is niet nodig, de gebruiker ziet meteen waar deze pagina voor is, nl. de verkoop en dat is goed. 1 klein puntje, er staat bij prijs 350, wat is 350? 350 bananen, euro's, dollars? Lijkt me handig als je er even een munteenheid voor zet.
Mischien handig als je er copyright op zet! Kunnen andere mensen het niet legaal inpikken zonder toestoemming van jouw. Wel gave en handige site. Dat hij niet zo flits is vind ik wel handig, dan blijft de site makkelijker en overzichtelijker te lezen.
Mischien handig als je er copyright op zet! Kunnen andere mensen het niet legaal inpikken zonder toestoemming van jouw. Wel gave en handige site. Dat hij niet zo flits is vind ik wel handig, dan blijft de site makkelijker en overzichtelijker te lezen.
Niet nodig, je bezit standaard het auteursrecht
?
Onbekende gebruiker
06-06-2008 19:23
Misschien ligt het aan mij, maar ik vind "CD spelers (0/3)" nogal raar staan. Nul van drie? Zijn jullie uitverkocht ofzo?
Verder zie ik het nut van "Er zijn 2 bezoekers online." niet echt in....
Verder ziet het er wel oke uit. Ik zie overigs dat je links onderin netstat tekentje hebt. Vroeger (ik weet niet hoe het nu d'r mee is) was het zo dat die een pop-up met reclame te voorschijn toverde.