Probleem: Tabel verschuift in IE(7+) naar rechts, met 5 pixels, waardoor hij aan de rechtse kant 5 pixels uitsteekt.
In Firefox doet alles het wel, net als in Safari en Opera.
De betreffende pagina is http://test.lette-fotografie.nl/guestbook/, ik heb de div waar de tabellen in staat geel gemaakt en de tabellen zelf een blauwe achtergrond gegeven.
Heeft iemand enig idee waardoor dit kan worden opgelost?
Herman
P.S: Ik had deze vraag ook al bij OOP gepost maar bedacht toen dat ik niet had nagedacht of het daar wel hoorde. Kan ik die post nog verwijderen?
Ik heb het zelf al opgelost.
Internet Explorer kan niet omgaan met forms in een <p>. Ik had dus:
<p>
<a>Display/hide form</a>
<form>Form om in gastenboek te schrijven</form>
</p>
<table>Gastenboek reactie 1</table>
<table>Gastenboek reactie 2</table>
Blijkbaar ga het mis als dat form in de <p> komt. Hij denkt vervolgens dat je table óók in de <p> zit, en die heeft een padding. Dat is waarom. Alle andere browsers zijn niet zo dom om te denken dat een form niet in een <p> kan, nu heb ik hem eruit gehaald en hij doet het gewoon.
?
Onbekende gebruiker
06-06-2008 23:01
Hmm... Als ik naar de html 4.01 spesification van p kijk, staat daar dat
W3C
The P element represents a paragraph. It cannot contain block-level elements (including P itself).
En form is een block-level element. Dus het is niet goed wat je doet... Heb je het al gevalideert?
[edit]Nou, ik heb zelf al gevalideert en krijg:
W3C Markup Validator
document type does not allow element "form" here; missing one of "object", "applet", "map", "iframe", "ins", "del" start-tag. (...)
One possible cause for this message is that you have attempted to put a block-level element (such as "<p>" or "<table>") inside an inline element (such as "<a>", "<span>", or "<font>").