Oke ik wil een soort systeem maken zoals Wallie.nl met die kaartjes.. Ik maak zelf codes aan in de mysql en stuur die naar mensen.

Ze kunnen vervolgens bijvoorbeeld iets kopen door die code in te voeren, de code is bijv 10euro waard, ze kopen iets voor 5 euro. Dat de code dan nog 5euro waard is en ze daar nog iets van kunnen kopen. En als het op is de code waardeloos is. Ik zou dan dat gene wat ze gekocht heb in mijn email of mysql willen zien en dat ik ze dat dan kan opsturen.

Dus eigelijk:
- Ik creer codes.
- De codes kunnen gebruikt worden om iets te kopen.
- Het bedrag word van de code afgeschreven.
- Ik krijg te zien wat er gekocht is en kan dit opsturen.

Misschien vrij uitgebreid, maar misschien is dit al ooit gemaakt of kan iemand het helpen realiseren.

Danku!
Have fun.

Oftewel, wat is je punt nou?
Kan iemand me helpen dit te maken of is er al iets wat er op lijkt.
Wat weet je al van php?
Niet super veel, maar nu krijg ik waarschijnlijk een reactie als; ga leren enz..

Quote:
Vince schreef op 07.06.2008 18:51
Niet super veel, maar nu krijg ik waarschijnlijk een reactie als; ga leren enz..

Hoe weet jij nou wat ik wilt gaan zeggen? Dat wil ik helemaal niet zeggen, ik vraag het alleen voor als iemand eventueel met je samen wilt scripten....

Quote:

Ik weet zo niet iets te vinden...

Misschien is dat niet voor niets ;)
ik ga het toch zeggen, maar je moet bij de basis beginnen.

lees even de PHP en SQL handleiding.

Dan weet je iig waar je over praat.
Oke ik wil een soort systeem maken zoals Wallie.nl
(...)
is dit al ooit gemaakt

Hmm,

kan iemand het helpen realiseren

Wat schaft het? :P
Je hebt een idee voor een script waar je de skills nog niet voor hebt. Nu kun je twee dingen doen:

1) zorgen dat je de juiste skills krijgt
2) iemand met de juiste skills om hulp vragen

Hier op phphulp lopen wel mensen met de genoeg kennis rond, maar de site is niet opgezet om gratis voor anderen te scripten. Je zult dus tijd moeten investeren om zelf te leren scripten of geld om iemand in te huren.

Reageren