ik zou graag mijn router zo willen instellen zo dat ik elke gebruiker kan zien aan hun ip nummer op mijn site. nu zie ik iedereen met mijn router ip binnen komen !!!
ik zou graag willen dat niet iedereen het zelfde ip krijgt van mijn router maar gewoon hun eigen ip nummer hoe kan ik dit oplossen ???
Wat Jan bedoelt is hoe je het IP adres opvraagt. Dus in je script. Maar uit jou verhaal te halen is dat je een bestaand systeem gebruikt en daar de IP addressen in checkt?
ja het draait en ze komen wel binnen maar nu zie ik ze dus allemaal met ip nummer 192.168.0.1 zo ik mijn router er uithalen en zet ik hem rechtstreeks zie ik alle ip wel van iedereen alleen kan ik dan niet met mijn andere pc op internet meer en dat wil ik nou wel juist kunnen !!! dus mijn vraag aan iedereen heeft iemand een oplossing hoe ik dan ook de ip kan zien met router er tussen.
groetjes tamara
?Onbekende gebruiker
07-06-2008 22:57
Ooit van punten en komma's gehoort?
En lees je verhaal eens als je het af hebt, als het niet is zoals in een boek mag je het niet posten.
Oftewel, d'r is geen snars van dat verhaaltje te snappen.
Ik snap helemaal niets van heel je verhaal niet. 192.168.0.1 is waarschijnlijk je gateway, jij hebt dan 192.168.0.10 bijvoorbeeld, En leer eens met leestekens te typen, hier is geen beginnen aan. Misschien heb je hier iets aan.