beste,
ik heb een beetje rond gezocht tussen div phpscips, tot nu toe kan ik nog niet echt vinden wat ik zoek. wie kan mij aub helpen hierbij.

Ik wil dat een Gebruiker naar een phpsite kan serven, en daarin een tekstkader ziet die op een formaat van een a5 is (de helft van een a4 papier maar dan staand) en daar met een bepaald lettertype die ik opgeef en de grote een tekst kan invullen. Maar nu wil ik ook dat hij een grote foto formaat kan plaatsen tussen bepaalde tekst die hij zelf kan verkleinen zodat hij tussen de tekst past.

alles zoals degene het heeft opgemaakt moet eigenlijk via een word bestand naar mijn server worden verstuurd.

ik weet het ik vraag veel, maar misschien is e iemand die dit weet of weet waar ik zoiets kan vinden.
Dus kort gezegd wil je gewoon een script waarmee de gebruiker een foto naar gewenste grote kan uploaden en daaronder een tekst kan plaatsen? Of..?
Bijna,
je moet het eigenlijk zo zien een gebruiker moet eigenlijk een a5 bladzijde van een boekje kunnen uploaden. de inhoud van die bladzijde dus een stukje tekst met een foto en weer tekst zou eigenlijk moeten worden geupload naar mijn server als een .doc bestand zodat ik de bladzijde kan kopieeren en kan toevoegen in het voetbalblad. alleen de foto's moeten in hoge resolutie binnen komen.

Ik wil dus een gebruiker wat kunnen laten typen voor ons blad, maar er moeten wel marches aan zitten dat hij niet te veel typt zodat het niet meer op de orginale bladzijde past, want er moeten dan ook nog een paar foto's aan worden toegevoegd.

we kunnen ook de foto's even vergeten en alleen kijken of de tekst zo mogelijk is en misschien dat de gebruiker appart de foto's kan uploaden.

Reageren