Ik heb door een bedrijf een website laten maken en er is één ding dat hen niet lukt. Het is een website met een overzicht van gratis prijsvragen. Ik wil dat er een frame wordt geopend boven de website van de prijsvraag zodra op een link van een prijsvraag wordt geklikt. Het bedrijf dat mijn website maakt weet niet goed hoe ze zo'n frame moeten maken. Ze hebben wel wat geprobeerd met een proxy, maar dat werkt niet goed. Een voorbeeld van zo'n frame is te zien op http://prijzenzolder.nl/prijsvragen.php?prijsvraag_id=14792&frame=1 . Het frame is het stuk boven de witte lijn.

Is het echt zo moeilijk om zo'n frame te maken en hoeveel uur werk is dat ongeveer?
Het is niet lastig op zich, het probleem is echter dat iedere pagina die binnen dat frame wordt geladen de mogelijkheid heeft om zichzelf uit het frame "te breken". Een 2e nadeel is dat je in de adres-balk altijd de URL van jouw frame zal zien, en niet die van de prijsvraag.

Wat werkt er overigens niet goed aan de proxy? En wat is er mis met je huidige frame?
De fouten zijn inmiddels grotendeels opgelost.

Reageren