Sinds kort speel ik het spelletje hackertest, maar sinds nog iets korter kan ik de site niet meer bezoeken, ik krijg dan een 404-error.

Het rare is echter dat anderen wel op de site kunnen en dat als ik via een proxy ga ik de site wel kan bezoeken.

Het probleem is in FF,IE,Safari en Opera. dus aan de browser zal het niet liggen......Iemand enig idee waar het wel aan kan liggen? of hoe dit op te lossen is?
Heb je meerdere machines in jou netwerk hangen? Zelfde ip? Je zou ff moeten testen of je vanuit jou netwerk er niet meer opkan, waarschijnlijk is je IP gebanned.
Als je ip gebanned is, is het wel raar dat ze een 404 sturen. Je zou eerder een 403 verwachten. Kijk eens in je hosts bestand (waar die op Windows zit weet ik niet meer, Google even. Op Linux is het /etc/hosts) of daar een vermelding naar hackertest staat.
hoe kun je je daar registreren?
Evert schreef op 17.06.2008 07:45
hoe kun je je daar registreren?

Je kan je daar niet registreren....gewoon de url onthouden van het level waar je gebleven was.
Leg eens uit hoe je dan bijv. het eerste level gedaan hebt?
Bij level 1 moet je de bron bekijken en daar staat het wachtwoord in het javascript.

Reageren