Goede avond
Ik heb hier ooit om hulp gevraagd ivm een site.
Nuja ik ga dit project herstarten want ik zou liefst geen Joomla gebruiken.
Ik vraag hier niet om het voor mij te scripten dus lees heel de tekst voor je conclussies trek
Mijn site moet over volgende eigenschappen beschikken:
* een BEVEILIGD inlogsysteem (gecodeerd dus).
(er mag wel geen registratiemethode zijn)
* ook nodig is de mogelijkheid om pagina's toe te voegen (niet zo zeer echte pagina's maar, mag sql-gestuurd zijn)
* foto's moeten kunnen geupload worden en kunnen worden gerangschikt (ook per categorie (meerdere uploads in 1x zou handig zijn maar dit hoeft niet!)
* idem voor films, er moet dus een speler aanwezig zijn die automatisch gegenereerd wordt.
* liefst een beveiliging in links zodanig dat de site ipv "www.mysite.com/index.php?page=pagina1" het volgende toont:
"www.mysite.com/pagina1" dit zijnde voor bad referrers te vermijden zodat met niet via mijn site andere sites kan hacken (dit heb ik al meegemaakt dusja)
* een autopaginanummering, als er meer dan x-aantal items aanwezig zijn worden ze opgedeeld in pagina's
Nuja ik kan het meeste hiervan zelf wel coderen mits enige hulp.
Het grootste probleem zit hem in het feit dat ik niet weet hoe ik mijn tabellen moet opmaken, ik ben nogal slecht in normaliseren van tabellen...
Nog een probleem is het coderen van een veld in sql, ik weet dit dus niet ^^' dus als je me zeggen hoe ik dit moet doen.
Ik heb ook wat sturing nodig over wat de structuur van de site moet zijn (nie layout maar eerder een boomstructuur van de indeling) om zo efficiƫnt mogelijk te werken.
Ook weet ik aan geen kanten hoe ik die url-weergave moet maken, mijn host zegt dat dit kan maar ik weet niet hoe...
mail me op [email protected] als je me wilt helpen hierbij (werkt ook op msn)
Nogmaals: ik vraag niet om de site voor mij te maken, ik vraag enkel wat hulp en sturing want ik weet niet goed hoe ik er aan moet beginnen :s
Met vriendelijke groet
Stijn Neels
604 views