Hey iedereen. Ik ben Ruben Vanhoeyveld en ik ben bezig met het maken van een spel. Ik heb ongeveer alle scripts in orde. Bij de registratie zou de informatie in de database moeten kunnen worden opgeslaan, maar ik krijg niets in de database. Ik dacht dat er verkeerd gelinkt werd ofzo, maar dat blijkt het dus niet. Er is ook een activatiemail ingesteld, maar de server heeft nog geen mailserver. Dus dat gaat voorlopig ook nog niet.

Uiteindelijk ben ik op zoek naar iemand die veel tijd over heeft om mij te helpen bij het verder verwerken van mijn spel. De pagina's staan wel nog niet allemaal opgemaakt, maar daar ben ik mee bezig in Dreamweaver.

dus...

GEZOCHT:
• Hulp voor bovenstaand probleem.
• Iemand die me verder helpt en ervaring heeft met PHP, MySQL.

Mvg, Rubenvhv
Budget? Je bedoeld wat ik je betaal voor de hulp? (voorlopig) niets. Later als er wat volk op speelt, had ik aan een betaalfunctie gedacht (eurobellen). Dan kan ik je eventueel een percent geven...
Wat lukt er niet post eens code, wellicht kunnen wij je hier op het forum (gratis) mee helpen
Het gaat hier niet om 1 code, het gaat hier om heel wat php-bestanden die ondertussen ook nog aan een database (MySQL) moeten worden gekoppeld... Daarbij heb ik ook nog een mailserver nodig.

Reageren