Ik heb nu nog een vraagje over de bekende ie png fix. Bij mij werkt deze wel, maar alleen als ik de betreffende png's naast de index.htm etc. zet. Ik weet niet of ik iets verkeerd doet met die iepngfix?
Nee ik heb ff geen voorbeeldje, maar ik zet bijv. het javascript file in de map images, vervolgens zet ik in mn html een link naar deze file. Daarnaast zet ik in mn css deze code neer om png's in IE te laten werken:
Ik heb wel een script voor de png fix. Deze werkt zeer goed. Supersleight was de naam volgens mij. Ik kan hem je wel even toesturen als je wil?
Hierbij kun je de plaatjes in je images map laten staan en kun je het script (js) in een aparte map zetten. Overigens kun je de verwijzing zelf wel maken denk ik. In ieder geval hoef je niet alles in 1 grote map te plaatsen.
?
Onbekende gebruiker
05-08-2008 23:25
Merijn schreef op 05.08.2008 22:17
Supersleight was de naam volgens mij. Ik kan hem je wel even toesturen als je wil?
Nee dat klopt! Maar ik ben fora gewend waar je niet zonder toestemming een link mag plaatsen in verband met illegaliteit. Iets wat ik toch altijd na leef. Maar bedankt voor het wijzen erop dat ik wel degelijk links kan plaatsen.
En ontopic: persoonlijk vind ik supersleight toch beter werken. Niet zozeer omdat het gewoon werkt, de iepngfix heeft bij mij namelijk niet gewerkt en een eerste ervaring is toch wel bepalend.
De oplossing met CSS werkt prima, als je maar met een conditional comment werkt met een goede verwijzing in je stylesheet. Je moet altijd denken vanuit de map waar het css bestand staat.
Je zou ook nog met een absoluut pad kunnen werken, dus: