Ik heb sinds enige tijd problemen met Flash...Filmpjes op bv. YouTube beginnen te spelen maar na enkele seconden houd het ermee op. Het filmpje 'laad' rustig verder, maar 'speelt' niet verder.

Inmiddels heb ik de Flash Player ge 'uninstalled' en opnieuw geinstalleerd (al een keertje of zes nu), maar er lijkt niets te veranderen.

Is dit een bekend probleem?

Ik heb een goede PC...De laatste browsers...Maar...Maar....Flash filmpjes stoppen er gewoon mee. Wanneer ik dan de 'slider' een zetje geef speelt het filmpje weer enkele seconden en stopt er vervolgens weer mee.

Dit is zo irritant!

Iemand een oplossing?
Weet wel dat sommige flash players in Firefox alleen de eerste 5 seconden spelen en er daarna mee kappen (dat probleem heb ik nog wel eens). Alleen in IE werken ze dan goed. Ik weet niet wat voor besturingssysteem je hebt, maar je zou (heel omslachtig) IE kunnen gebruiken, of IEtab installeren in Firefox (niet op Linux beschikbaar). Voor Linux kan je dan IE4Linux proberen.

Het ligt zeer waarschijnlijk niet aan Flash, maar aan de programmatuur van de player (die is overal verschillend). Die is waarschijnlijk gemaakt voor IE en niet voor Firefox. Daar doe je verder weinig aan. Aan de andere kant is het wel gek dat filmpjes op Youtube ook niet afspelen, die houden wel rekening met andere browsers (en evt. besturingssystemen).
Mmhh...Ik gebruik als basis altijd Firefox (inmiddels FF3) en eigelijk nooit IE...Die gebruik ik slechts om te testen...

Maar ik ben blij dat jij het probleem herkent!

Ga een skijken in IE...Bedankt Kasper!

Reageren