Wegens tijdgebrek zijn een aantal crewleden afgehaakt op gratis-helpdesk.nl, we zijn nu opzoek naar nieuwe crewleden die deze community weer naar een hoogtepunt binnen de internetwereld willen brengen.

Heb je interesse, neem dan contact op via het formulier op www.gratis-helpdesk.nl
Wat krijgen we er voor?
Waarom zijn de vorige crew leden afgehaakt.
Hoeveel bezoekers zijn er?
Waarom de site niet goed loopt lijkt me duidelijk. Het doel van jullie website wordt mij niet direct duidelijk als ik op de homepage kom. Lijkt mij dat jullie eerst naar de usability van jullie website moeten kijken, zoals ze dat in de informatica noemen.
lol.. mijn gratis hulp voor jullie

Niews moet toch echt zijn News of Nieuws :D en niet er tussenin, lol

Ik bekijk de site: conclusie hier zal ik meteen weer weg gaan.
Waarom moet ik eerst inloggen voor het forum?
Waarom kan ik geen downloads bekijken?
Waarom staat er bij FAQ alleen "catergorien"?
En nog wel meer punten.
Dus ik zal hier ook nooit mod. worden.

Maar i.d.g. suc6
Het is niet zo gek dat je moet inloggen om bij een fora te kunnen dit is immers bij alle grote sites, als phpfreakz, wmcity en wat dan ook.

Daarnaast heb ik tijdgebrek als een van de crew leden en ben daarom gestopt. Alsnog post ik af en toe informatie, maar kan dus niet een heel faq opzetten.

En om downloads te bekijken moet je inloggen om een beetje doorlinken tegen te gaan.

De typfout nieuws wordt snel verwijderd, bedankt voor de melding.

Tevens snap je uit de naam en het logo toch wel dat wij hulp willen bieden aan computerfreaks?!?!
Alle groote forums die ik ken zijn altijd zonder te regristeren te bezoeken. Alleen posten is rechten nodig.
[qoute]
Daarnaast heb ik tijdgebrek als een van de crew leden en ben daarom gestopt. Alsnog post ik af en toe informatie, maar kan dus niet een heel faq opzetten.[/quote]
Hoeveel crew leden zijn er.

En wat is de grootste vraag wat krijg je er voor.
Het moderen van een forum kost tijd dus daarmag vast wel wat tegen over staan....
http://www.gratis-helpdesk.nl/userinfo.php?uid=4

Gebruiker bestaat niet. Dus doe eerst zelf even moeite om een forum populair te maken...

Ik durf te weden dat niemand een forum wilt onderhouden en tijd in wilt steken als er geen bezoekers komen....

Maak een email notificatie als er gepost wordt dan hoef je het forum geen eens dagelijks te worden.

Forums als phphulp.nl, phpfreakz.nl zijn ook groot geworden door de makers... Bezoekers komen vanzelf wel die waren er in de eerste 3/4 maanden van het bestaan niet...

Reageren