Is er een programma voor PHP/SQL wat vergelijkbaar is aan access. Want ik ben nu al zo ver dat ik dus niet met ASP ga werken. Maar is er een alternatief voor access. Want wat ik via de provider moet doen, vind ik niet zo duidelijk en nogal omslachtig....
Vanuit het zwembad hier in florida ga ik voor de gein even proberen te reageren met mijn telefoon. Ik neem aan dat je van je webhost al een MySQL database hebt gekregen, samen met PHPMyAdmin om die database te beheren? Kijk even of ze een recente versie gebruiken, het is namelijk een veelgebruikte en eenvoudige combinatie! Je kunt access en php wel aan elkaar koppelen maar daar word je niet vrolijk van!
Vanuit het zwembad hier in florida ga ik voor de gein even proberen te reageren met mijn telefoon. Ik neem aan dat je van je webhost al een MySQL database hebt gekregen, samen met PHPMyAdmin om die database te beheren? Kijk even of ze een recente versie gebruiken, het is namelijk een veelgebruikte en eenvoudige combinatie! Je kunt access en php wel aan elkaar koppelen maar daar word je niet vrolijk van!
Dit is dus geen aanrader.
postgresql heb ik wel ervaring mee. Tja niet heel veel verschil ten opzichte van mysql. Kijk gewoon wat je hoster ondersteunt. Dan gewoon je vragen hier posten. :)
[quote='Arjan Kapteijn schreef op 14.07.2008 18:44']Vanuit het zwembad hier in florida ga ik voor de gein even proberen te reageren met mijn telefoon. Ik neem aan dat je van je webhost al een MySQL database hebt gekregen, samen met PHPMyAdmin om die database te beheren? Kijk even of ze een recente versie gebruiken, het is namelijk een veelgebruikte en eenvoudige combinatie! Je kunt access en php wel aan elkaar koppelen maar daar word je niet vrolijk van!
Dit is dus geen aanrader.
postgresql heb ik wel ervaring mee. Tja niet heel veel verschil ten opzichte van mysql. Kijk gewoon wat je hoster ondersteunt. Dan gewoon je vragen hier posten. :)[/quote]
Spike waarom antwoord jij steeds op de vraag van de TS.
Ts stelt vraag
X antwoord
Spike antwoord terug (percies in naam van Danielle)
[quote='Spike schreef op 14.07.2008 19:14'
Spike waarom antwoord jij steeds op de vraag van de TS.
Ts stelt vraag
X antwoord
Spike antwoord terug (percies in naam van Danielle)
Tja dat is hoe je het bekijkt hè. Als antwoord op de vraag van TS kwam ook POSTGRESQL even naar voren. Maar met de toevoeging dat hij hier geen ervaring mee heeft. Ik heb hier wel mee gewerkt, dus ik maak hier een toevoeging.
Zoiezo is een forum meestal bedoeld om meerdere reacties/soms een discussie en dergelijke te krijgen. Want veel vragen zijn op meerdere manieren te beantwoorden/op te llossen.
Maar wat heeft het voor toevoeging als jij aangeeft dat jij er wel mee hebt gewerkt. Als jullie samen bezig zijn met dat project heeft dat inderdaad een toevoeging, anders niet, want de TS heeft daar niets aan.
Inderdaad meerdere reacties op iets, maar het draait er in dit topic nou net niet om wie wel/ niet ervaring heeft met pgSQL