Hallo iedereen,

Ik ben sinds kort bezig met een foto album.. Nu wil ik ook dat je plaatjes die je geupload hebt, kunt bewerken. Ik heb op internet wat gezocht welke dingen je allemaal kan doen en kwam toen image rotate tegen. Toen kwam ik een probleem tegen die ik nog niet opgelost kreeg..

Als ik een foto bekijk heb ik boven de foto staan Rotate, als ik daar dan op klik dan gaat ie naar de pagina rotate.php. Het plaatje wordt 180 graden gedraaid en ik wordt weer terug gestuurd naar de pagina met de foto en de rotate knop, dmv van
 header("Location: editpic.php);

Maar als ik dan terug ga naar die pagina dan refresht de foto niet, en blijft de foto hetzelfde. Druk ik op F5 dan krijg ik wel de foto die omgedraaid is..

Mijn vraag: is het mogelijk dat wanneer ik het plaatje 180 graden draai en terug ga naar de pagina waar het plaatje staat met de rotate knop dat ik dan meteen de juiste foto te zien krijg..?

MVG Thom
Even headers meegeven dat de pagina niet gecached wordt.

<?PHP
header( 'Expires: Mon, 26 Jul 1997 05:00:00 GMT' );
header( 'Last-Modified: ' . gmdate( 'D, d M Y H:i:s' ) . ' GMT' );
header( 'Cache-Control: no-store, no-cache, must-revalidate' );
header( 'Cache-Control: post-check=0, pre-check=0', false );
header( 'Pragma: no-cache' );
?>
Ik heb de headers toegevoegd, maar het blijft hetzelfde. Het plaatje wordt niet goed weergegeven..
Even je cache legen? Wie weet stond ie er nog in..
sorry misschien domme vraag, maar hoe doe je dat? Ik heb dat nog nooit gedaan..
Ctrl-f5

Wellicht moet je die headers mee sturen met de plaatjes.
ik stuur de headers ook met het plaatje mee..

Maar nadat ik Crl-F5 druk, doet ie het nog niet goed..
In welke browser doe je dat want in Safari for Windows werkt dat iig niet, bij FF weet ik het wel dat het werkt.
Ik probeer het in IE 7 en de nieuwe Firefox, maar ik beide lukt het niet..

Reageren