Heey iedereen,

Ik kwam v/d week even op de homepage van Online, 't voormalige Orange. Ik zag hier iets apparts & interressants wat ik ook best wel zou willen hebben voor op me site. Heeft iemand enig idee hoe je dit maakt en/of een script stuk die ik alleen maar hoef aan te passen?

www.online.nl

'T gaat hier om de soort 'bladzijde' die je openmaakt.

Mvg,
Lars.
Engels is niet echt mijn beste..:p Maar toch bedankt!

Mocht iemand nog een uitleg in het Nederlands hebben (gevonden), laat ook even een link/script achter.

Mocht niemand iets anders hebben, ga ik mijn engels even wat opschroeven..

Mvg,
Lars.
@Lars

Even een uitleg hoe het werkt:

- Je hebt een flash filmpje, deze is (bijvoorbeeld) 500px bij 500px groot.
- Je hebt een div met daarin het flashfilmpje, omdat alleen de hoek maar getoond hoeft te worden kan die div (bijvoorbeeld) 100px bij 100px zijn.
- Op het moment dat je de film activeert laat je een javascript lopen, welke de div met daarin het filmpje steeds vergroot, totdat deze 500px bij 500px is.
De-activeer je het filmpje/ ga je buiten deze div, dan verkleint die hem weer.
Hmm, oké!

Aan de hand van 't script van Karl heb ik even gegoogled op 'page ear', wel resultaten, maar allemaal vaag & niet werkend. Ik zoek nog even verder, ik ga even puzzelen of ik wat in mekaar kan zetten! Mocht iemand nog scripts/suggestie's hebben, even reageren.. =)

Bedankt in ieder geval Robert & Karl!

Mvg,
Lars.
Kom op, die link van Karl is net een zak patat: Hij is al klaar en het enige wat je hoeft te doen is aanvallen. En je hebt er amper Engels voor nodig.

Reageren