Is het mogelijk om de coordinaten achter GLatLng in het onderstaande Google script uit te lezen uit een database?

<script src="http://maps.google.com/maps?file=api&amp;v=2&amp;key=ABQIAAAAU9X308CzLg6QimeThZTX8xRr9BDB991swkoYLjxHEdch_a048xQPuHRpVaMjslzV9Pr2o1B0-2YjFg"
type="text/javascript"></script>
<script type="text/javascript">
//<![CDATA[
function load() {
if (GBrowserIsCompatible()) {
var map = new GMap2(document.getElementById("map"));
var point = new GLatLng(52.36550,4.88548);
map.addControl(new GSmallMapControl());
map.setCenter(point, 15);
var marker = new GMarker(point);
map.addOverlay(marker);
}
}
//]]>
</script>

Groet,

A.
Je bedoelt dat je die 52.36550,4.88548 uit een database wilt laten rollen? Tuurlijk, waarom zou dat niet kunnen?
Precies wat ik bedoel. Mijn PHP kennis is nog zeer beperkt dus ik hoop via dit forum op weg geholpen te worden. Hoe ga ik dit aanpakken?
Je hebt die coordinaten nodig in je JavaScript. Als ik je goed begrijp ben je dus op zoek naar een manier om die gegevens vanuit een database in je JavaScript te krijgen?
Klopt ja. Maar volgens mij is het niet mogelijk om PHP tussen het Javascript te zetten?
Jawel. Als je een PHP bestand hebt, met een stuk JavaScript in de head sectie, dan mag je daar gewoon PHP in echoën.
Okee. Het script staat inderdaad in de head sectie. Maar hoe zet je daar PHP tussen zonder het Javascript te 'slopen'? Hoe komt dat er (ongeveer) uit te zien in bovenstaand script?
Volgens mij gewoon zo:

<script><?php echo "Sapperdeflap" ?> </script>

Reageren