Hey allemaal,

Ik ben laatst benaderd door Calco IT om bij hun mijn opleiding te halen en te komen werken. Nu heb ik zelf al wat informatie op het net gevonden over ze en ook op hun eigen website, maar ik vroeg me af of er iemand is die een ervaring met dit bedrijf heeft?

Mvg,

Nivek
Nou dan bumb ik hem maar.. ookal ben ik er niet zo'n voorstander van.

Is er dan niemand die ooit met dit bedrijf in aanraaking is gekomen of er ooit wat over gehoord heeft?
Ik denk het niet, ik neem aan dat je al wel ge-googled hebt? Daar staat namelijk ook wel het een en ander vermeld. Onder andere over wervings-acties.
Ja, op het web zijn vooral advertenties van hun te vinden. Ook artikelen waar hun agressieve manier van werven in wordt besproken zijn er in overvloed, maar ik kan nergens iemand zijn ervaring met dit bedrijf vinden. Ik zal van de week nog is met ze moeten gaan praten, maar zou het leuk vinden om Positieve of negatieve reacties te horen van mensen die al eens met ze in contact zijn geweest.
Als je met ze gaat praten kan je daar vast wel een indruk van de sfeer en dergelijke krijgen
Evert schreef op 19.08.2008 20:46
Als je met ze gaat praten kan je daar vast wel een indruk van de sfeer en dergelijke krijgen

Het probleem is dat ze de solicitatie gesprekken bij een autodealer houden.. Dit zodat je meteen je nieuwe auto uit kan zoeken..

Maarja, als er hier niemand is die ervaring met ze heeft zoek ik ergens anders wel ff ^^

Reageren