Beste PHPhulpers,
Ik wil iedereen om te beginnen bedanken voor hun inzet! Ik leer steeds meer PHP en geniet er gewoon van om m`n php scripts werkende te zien. Echter ben ik ( sinds vandaag) op zoek naar een script of meerdere
die de volgende functionaliteit brengen:
een script om een map op de server aan te maken:
een script om een map te selecteren ( indien die bestaat)
een script om foto`s te kunnen uploaden in die map (welke je aangemaakt hebt, of al bestaat) en (welke er vervolgens thumbnails van maakt + resized naar een vaste grootte: zo`n script als arjen kapteijn al eens heeft gemaakt :)
en een script (net als die van arjan ) waar je dus op een link kan klikken dat deze de map opent met de bijbehorende foto`s uit die map, en vervolgens weergeeft. En als er meer als een vast aantal zijn, een link naar een volgende pagina.
Nu zit ik zelf te denken een aan combinatie van het script van arjan, echter heb ik niet de kennis in huis om een script te maken waar ik dus de mappen in kan aanmaken of beheren, en naartoe kan uploaden.
Nu rijst devraag natuurlijk: wie zou mij daar bij kunnen helpen? Misschien dat er wel zoiets bestaat, echter op PHPhulp kon ik het zo een twee drie niet vinden ( fancy upload of iets dergelijks misschien? )
ALs iemand hier meer over weet, graag!
Wederom is alle input welkom! En mocht ik het toch over het hoofd hebben gezien, mijn excuus. Het is half 3..
Met vriendelijke groet,
Merijn
455 views