Beste mensen,
De vraag die ik ga stellen hoord over het algemeen niet op een forum als phphulp. Maar gezien ik weet dat ik hier tenminste nuttige reactie's krijg ga ik toch hier mijn vraag stellen.
Mijn buurman vroeg mij te helpen met zijn draadloze internet (betreft een sitecom router en ontvanger 54g met ziggo het vroegere casema). Hij had al eerder gewoon draadloos internet gehad met dezelfde onderdelen. Toen hij op vakantie ging had hij de stroomtoevoer van de router eruit gehaald. Toen hij terug kwam en de stroomtoevoer er weer in deed had hij wel lokale verbinding maar geen internet. Via de utpkabel krijgt hij wel gewoon internet maar hij wil graag weer terug draadloos. Hij vroeg mij te helpen dus ik had mijn laptop aan gezet en kreeg gewoon verbinding met mij laptop (ook internet). Toen ik op de repair knop drukte voor het draadloos netwerk kreeg ik de fout de hij geen TCP/IP kon toewijzen. Na een aantal dingen geprobeerd te hebben is het probleem nog steeds hetzelfde. Weet iemand hoe ik de TCP/IP kan toewijzen?
Alvast bedankt,
210 views