Hallo ..
Ik ben al een tijdje op zoek naar een zoek systeem
alleen ik kan die niet vinden . ik heb hier al gekeken alleen dat is niet wat ik zoek
ik zoek een zoek systeem die zegmaar zoeken.php heet dan dan ook een eigen pagina heeft niet een systeem die is ingebouwd zoals hier ik bedoel je hebt ik je navigatie staan home contact... zoeken..
en als je op zoeken klikt dat je dan naar de zoek pagina gaat ;)
de interpunctie is inderdaad niet geweldig. Graag de volgende keer even aan je interpunctie werken dan is het voor ons makkelijker te lezen. maar goed.
Het is een beetje afhankelijk van wat voor soort zoek systeem je wilt. Wat je zegt kan in principe met elk zoek systeem alleen dan voeg je hem maar op 1 pagina toe. het is belangrijk om na te gaan waarnaar je zoeksysteem gaat zoeken bijvoorbeeld:
-> in de database (bijvoorbeeld naar een bepaald product).
-> Naar een onderwerp.
-> Naar teksten of informatie op de website (waar dus alle pagina's van je website worden doorzocht.
-> Op het internet soort google
Het is belangrijk om dit te weten want daar zitten verschillen in de zoeksystemen.
Oke, als ik dan bijvoorbeel een code heb voor het het formulier en een code heb voor te zoeken. Moet ik dan die code voor te zoeken op elke pagina zetten?