ik heb een Gratis host gevonden " www.000webhost.com " En daar kan je gratis layouts krijgen maar die layouts past niet bij m'n website.
ik Had gimp 2.0 programma.
ik Had ook Photoshop Cs2 30 Free trail maar toen wist ik nog niet wat je er mee kon doen.
Met welke andere programma kan ik layouts maken.

MvG.
Hans
Gimp kun je toch gewoon weer downloaden? (Is gratis)
En je maakt toch veel nog met pen en papier, alleen het uitwerken is dan eventueel met zulke programma's ;)
Een lay-out kan je met eigenlijk eender welk tekenpakket maken. Als je zelf een beetje kan tekeken en creatief bent moet dat lukken. Je hebt niet een speciaal programma daarvoor nodig, omdat slicen (het in stukken opdelen van een afbeelding en daar een lay-out van maken) nog altijd beter door een persoon dan door een programma kan worden gedaan, wegens overhead in de automatisch geslicete delen.
TJVB schreef op 24.08.2008 12:56
Gimp kun je toch gewoon weer downloaden? (Is gratis)
En je maakt toch veel nog met pen en papier, alleen het uitwerken is dan eventueel met zulke programma's ;)

Ja dat kan wel maar ik snap gimp niet echt.
ik ga gimp weer downloaden.
@Hans
Bumpen:
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de knop om je tekst aan te passen.
je moet tutorials zoeken hoe je een layout moet maken met photoshop en gimp..
je kan hier op kijken :www.good-tutorials.com
Fireworks is ook zeer geschikt
Met pen en papier.

Reageren