Hallo

Ik heb vorige week een nieuwe pc gebouwd, en daar vista op gezet. Eerste reactie, onwijs traag..... De pc is 3.0 ghz, overclocked naar 4.5 GHZ (+- 35 graden) en 3.5 gb ddr. Videokaart van 256 mb... Inmiddels draait vista redelijk normaal, maar ik krijg op geen enkele manier msn geinstaleerd. Ik heb de nieuwste versie gedownload, maar tijdens het controleren op vorige versies stopt hij met zoeken, en zegt dat het instaleren niet is gelukt.

Ik draai Vista Ultimate.

Iemand enig idee?

Groeten
Waarom overclocken?
Zelfs met 2.3Ghz zoals ik kan je nog de moderne games spelen..
Als Vista traag is op die pc van jou heb je hem zelf niet goed gebouwd.
Ik speel geen games, maar ik heb hem overclocked omdat ik van een snelle pc houd. Ik heb jarenlang op een 2.4 ghz gewerkt, maar ik vond dat erg onhandig omdat je niet erg veel tegelijk open kan hebben staan, zelfs met 2 gig ram niet...

Ik geloof graag dat ik ergens iets niet goed heb gedaan, maar aan de andere kant, hoe kan je zoeiets verkeerd bouwen? Ik zit ervoor op school... Een verkeerde biossetting lijkt mij eerder, aangezien ik de bios heb gereset en hij nu weer normaal draait.
Erg vreemd. De instalatie wil nu wel lukken, met hetzelfde setupje, en zonder instellingen te veranderen.

Het is gelukt, toch bedankt voor het meedenken :)
Leuk, Vista?
Thomas schreef op 31.08.2008 23:21
Erg vreemd. De instalatie wil nu wel lukken, met hetzelfde setupje, en zonder instellingen te veranderen.

Het is gelukt, toch bedankt voor het meedenken :)

Die installer is nogal lomp. Ik heb er ook heel erg moeite mee gehad...
Als hij traag is? kan je de virtuele geheugen verhogen?
Zal ie vast al wel naar gekeken hebben. ;)

Reageren