Hi,

Ik heb een bestand op mijn webserver staan die ik wil hyperlinken op mijn site. Het probleem is echter dat ik niet achter de "url" kan komen die ik uiteindelijk moet hyperlinken. Het pad van het bestand is: /Download/DJ.pdf . Ik zou graag willen dat mensen via mijn site het bestand online kunnen openen of downloaden. Zou een of meerdere van jullie mij kunnen uitleggen welk pad ik moet selecteren wil ik via mijn site het bestand kunnen openen.

Vriendelijke groeten

Sjors
<a href="/Download/DJ.pdf">Klik hier om te downloaden </a>
Bedankt voor je reactie. Ik weet hoe ik moet hyperlinken, ik zoek ook niet naar de HTML code, ik zoek het pad waar ik het pdf bestand op kan vinden. Dus met andere woorden, welk pad moet ik invoeren (bij de hyperlink) wil ik het bestand op mijn server openen via mijn website.

Normaal is het dan www.website.nl/Download/DJ.pdf, maar deze pakt hij niet. Ik heb het bestand geupload via leach FTP.
Zoals je zelf al aangeeft dat zou het pad moeten zijn.

Dat OF je heb iets enorm verkeerd gedaan met upload (wat met leechFTP best knap is :P{)
Bedankt robert, na wat stuntelen heb ik het eindelijk voor elkaar gekregen :). Bedankt voor jullie hulp
Firefox opent .pdf'jes automatisch in de browser.

Je kunt dit dus niet qua code regelen, dit is voor alle browsers anders.

(Je kan wel met code regelen dat ie geforceerd wordt gedownload, maar dat wil je niet)

Edit: Oh, volgens mij zat ik op een andere golflengte dan jullie.
Sjors schreef op 01.09.2008 11:14
Bedankt robert, na wat stuntelen heb ik het eindelijk voor elkaar gekregen :). Bedankt voor jullie hulp

Snap je het ook?

Reageren