Hoi allemaal, even een vraagje. Ik ben bezig met een fotohoek. Nu wil ik de verschillende foto's van de users naast elkaar in een tabel krijgen. Maar op de één of andere manier blijven de gegevens maar onder elkaar verschijnen. Heeft iemand een tipje van de sluier voor mij?
Sorry, ik was niet helemaal duidelijk. Ik haal de gegevens uit mysql. En het lukt mij maar niet dat ik de gegevens naast elkaar krijg... ik ben nog niet heel goed in PHP, dus misschien denk ik veel te simpel :)
Even in simpele vorm heb ik het zo gedaan:
Dank je wel! Ik had mijn while($rij = mysql_fetch_array($query)) { nog voor mijn tabel staan, dus dat verklaarde het probleem... langzaam leer ik wel :)
Ik kom nu toch weer op een volgend probleempje... het lukt mij nu dus wel om de namen naast elkaar in een tabel te krijgen, maar nu wil onder de naam de foto en daaronder de datum:
Kan iemand mij weer een stukje op weg helpen? Dan kan ik weer verder met puzzelen... :) Alvast bedankt!
Die code van mij is niet ingewikkeld. Die kan je zo knippen en plakken. Op regel 6 geef je aan hoeveel je er naast elkaar wilt hebben. Op regel 9 zet je jouw while() neer en op regel 12 zet je alle gegevens die je wilt zien.
Hoihoi, ik probeer de code te gebruiken en met één regel gaat het prima. Maar ik weet niet zo goed hoe ik de code erin moet zetten als ik wil dat je eerst een regel hebt met naam, dan foto en daaronder de datum (en dat 5 keer naast elkaar). Onder andere probeer ik dit: