Beste mensen, ik weet absoluut niet of ik hier op de goede plek ben, zo niet, dan op voorhand mijn excuses hiervoor. Ik heb weinig, zo niet geen verstand van php en ik heb het volgende probleem. Bij aanpassingen buiten de cms van een door mij te onderhouden website is er eea misgegaan met ftp waardoor zowel site als cms zo te zeggen op hun gat lagen. Inmiddels heb ik de site kunnen restaureren en de cms voor een groot gedeelte, behalve één cruciaal punt. Het paginabeheer van de cms opent de pagina's niet (http Error 404). Ik vermoed dat er iets niet op de goede plek door mij is teruggezet, maar ik weet niet wat, noch waar ik het moet zoeken. Is er iemand die mij op weg kan helpen? Vriendelijke groeten, Annelies.
He evertje,
Slechte ervaring in je jeugd gehad ?
Kun je oplossen met een psych.
Als je de moeite had genomen om even op mijn naam te klikken kun je ongeveer zien wie ik ben.
Het cms is ons eigen minicms van minicms.eu
Beetje rare opmerking zo van jouw
@ Evert. De back-ups zijn gemaakt na de herstelwerkzaamheden. Nóg later kwam ik erachter dat paginabeheer de pagina's niet opent.
@ ceasar. Ja, en die editor lijkt verdwenen? Niet om het een of ander maar ik ga niet op je voorstel in. Het liefst krijg ik wat meer inzicht op de een of andere wijze. Overigens wel prettig om te weten dat het gaat om een minicms.

Reageren