Hallo,

Ik heb nu al tientallen keren geprobeerd in te loggen op mijn echte account (#7263), maar het werkt totaal niet. Ik heb opnieuw een wachtwoord aangevraagd, geprobeerd op meerdere computers, maar telkens krijg ik deze melding:

Je bent niet ingelogd. Probeer het opnieuw.

Ik heb al contact gehad met Bas, maar daar kwam puur uit dat ik een nieuw wachtwoord aan moest vragen (wat dus niet werkt). Heeft iemand een idee?

Voor de volledigheid: ik zit hier met Chrome op XP Pro, ik heb al met Firefox 3 op dezelfde XP Pro geprobeerd en met Safari op m'n iPhone. Eerder werkte het prima in al deze browsers...

Groeten,
Jonathan

Edit: voor de mensen die denken dat ik een scammer ben, check mijn oude en nieuwe profiel, en stuur me maar een mailtje naar het e-mailadres dat in beiden staat.

Edit: IE6 ook niet...

Het rare is dus, ik kan wel met m'n nieuwe account inloggen, maar niet met die oude. Dan zou je zeggen dat ik een ban te pakken heb, maar het lijkt mij dat dat dan wel gezegd wordt en dat Bas mij dat ook zou zeggen in plaats van zeggen dat ik een nieuw wachtwoord aan moet vragen.
fout gebruikersnaam??? kan maarzo...
Nee, Firefox heeft m'n gebruikersnaam opgeslagen, en ik weet zeker dat het klopt...
Jonathan schreef op 20.09.2008 23:18
Ik heb al contact gehad met Bas,

Tja, Bas is de baas (hmm...). Als hij je niet verder kan helpen, en je hebt het op meerdere pc's geprobeert, dan denk ik toch dat je geband bent. Das namelijk de enige optie.
Wel moeilijk hoor, zeggen dat iemand geband is...
Hallo Jonathan,

Misschien nog een mailtje naar Bas?
Ik neem aan dat Bas dit dan even 'handmatig' voor je oplost.

SanThe.
Stuur maar even een mail met je gegevens, dan check ik de database wel even. Niet altijd drama maken.

Reageren