1) Leer fatsoenlijk nederlands te typen.
2) Geld krijg je meer kans dan reclame
3) Mocht je (er geen geld voor over) hebben, kun je altijd nog even zoeken hiernaast :)
1) Leer fatsoenlijk nederlands te typen.
3) Mocht je (er geen geld voor over) hebben, kun je altijd nog even zoeken hiernaast :)
1. moet ik hier antwoord op geven
2. elkaar helpen is belangrijker dan geld
3. ik zoek hier al de hele tijd maar kan er niks over vinden
[quote='iChris.nl schreef op 29.09.2008 14:09']1) Leer fatsoenlijk nederlands te typen.
1. moet ik hier antwoord op geven
2. elkaar helpen is belangrijker dan geld
3. ik zoek hier al de hele tijd maar kan er niks over vinden[/quote]
1. Antwoorden hoeft niet perse, het gewoon doen zou wel handig zijn :)
2. Voor niets gaat de zon op
3. Moet je toch nog even beter zoeken, want er staan er meer dan genoeg in de "scriptlib" hier :)
1. nee maar nederlands is verplicht het is phphulp.NL
2. elkaar helpen is belangrijker dan geld, klopt daar is het phpHULP.nl voor dat houd dus niet phpHIERWORDENGRATISSCRIPTSVOORJEGESCHREVENOFZOIETS.nl
3. moet je better kijken of daar hulp omvragen bij het zoeken want daar zijn we phphulp en dat doen we graag ;)
Jongens, hou het een beetje vriendelijk.
Mijn dank is groot.
En wat betreft het verzoek. Bas heeft nog steeds een rubriek 'aanvragen', dus het is niet zo gek als iemand daar dus een aanvraag in plaatst. Als zo iemand er geld voor over heeft is de kans groot dat het bij 'vacatures' zou staan.
Het is toch een vriendelijk verzoek om normaal nederlands te typen? Geef enkel aan dat de TS met geld waarschijnlijk meer reacties zal krijgen dan met reclame :)