Ik zoek iemand die een webapplicatie kan maken waarmee ik hotspot inlog tickets kan verkopen. De betaling geschied d.m.v. mollie.nl micropayment.
De tickets worden aangeleverd in een csv bestand.
Het mag een uitbreiding voor Phpmyprepaid zijn zodat ik een mollie micropayment kan gebruiken met phpmyprepaid of iets geheel nieuws ontwikkelen.
Misschien heb je nog wel een beter idee hiervoor.
Ook zou ik graag een prijs indicatie vooraf krijgen.
En nog even iets over de inlog tickets, heb jij al een programma voor het inloggen, of moet dat ook nog helemaal geschreven worden?
Zolang het bij PHP blijft, wil ik het best doen, maar als ik in andere talen moet scripten (op Python na) dan word het voor mij toch even iets te lastig.
Als je interesse hebt moet je maar even een PM sturen naar mij, of een e-mail is ook goed, dan hebben we het dan nog wel even over de prijs =)
Alles is reeds werkend. Hotspot gebruikers kunnen inloggen etc dat werkt allemaal. Alen moet ik steeds de hotspot bezoekers naar een pagina verwzijzen op mijn webserver waar ik een link op heb staan waarmee ze kunnen betalen via mollie daarna moet ik die betaling controleren en hen de inlog tickets codes via sms toezenden.
Dit is, zoals jullie begrijpen, nogal omslachtig en ik moet ervoor aanwezig zijn om dit allemaal handmatig te regelen. Wat ik graag wil is een pagina zeg maar waar ik bezoekers via de hotspot captive portal naartoe kan leiden waar ze kunnen betalen en dan meteen een inlog ticket krijgen zonder dat ik daar zelf handlingen voor hoef te doen.
De tickets kan ik genegeren in mijn captive portal software (M0n0wall) deze kan ik dan op mijn hd opslaan d.m.v een csv file te downloaden van mijn router/captive portal.
Die csv file met de codes erin die zou bv in een database geladen kunnen worden of gewoon de file zelf ergens op de http server opslaan of zoiets vanwaaruit de codes dan gehaald kunnen worden nadat de gebruiker betaald heeft.
Het gaat dus puur en alleen om de reeds aanwezige tickets te verkopen.
Het inloggen met die code werkt allemaal al.
IK heb een apache webserver, mysql db server en eventueel een freeradius server met mysql backend beschikbaar. Mocht je bv freeradius kennis hebben dan zijn misschien nog veel leukere mogelijkheden te bedenken.
Maar het gaat me hoofdzakelijk erom dat ik geautomatiseerd de inlog tickets kan verkopen die dus in die csv file staan. Het inloggen enzo is er allemaal al.
Ik heb zelf nauwelijks kennis van php ik heb het wel geprobeerd zelf te maken maar het lukt me niet. Ik denk dat het voor iemand die met php overweg kan goed te doen is.