Waarvoor is het?
Als mensen hier een goede naam zien, kapen ze het domeinnaam misschien wel alvast ;)
?
Onbekende gebruiker
01-10-2008 16:20
Doe het zelf.
Sorry hoor, maar ik vind dit echt onzin, het is iets van jezelf, je eigen id, dan bedenk je ook maar een eigen naam d'r voor.
Bovendien is dit helemaal geen site review, eerder een aanvraag, dus als er toch iemand je zou willen helpen, wat vangt die d'r voor?
waar gaat jouw website erover? wat is je doel? wat is je publiek? ik denk wanneer je deze vragen beantwoord dat je dan zelf een aardig naam kunt verzinnen voor je website!
@Karl:
Ik ben geen moderator, maar kben die negatieve opmerkingen echt helemaal zat hier op phphulp, dus stop der aub mee! Reageer dan gewoon niet..
Ik zie niet in waarom dat een negatieve opmerking is. Misschien is het een beetje hard, maar oke. Er zijn allemaal bedrijven die voor veel geld een naam voor een bedrijf verzinnen (en logo en reclame campagne, ziggo ook bijvoorbeeld).
Ook vind ik het een beetje raar dat wij zo ongeveer het belangrijkste voor hem moeten verzinnen. Uit de titel kan je meestal halen waarover het gaat (website, foto, kunstwerk, betoog, whatever).
Verder plaatst hij het in het verkeerde subforum, en doet hij erg phphulpafhaalchinees-erig.
Het is mijn mening, die mag ik geven, zoals je nu kan lezen is die ook onderbouwd. Als je problemen met mij hebt verwijs ik je door naar de mods.