Oké, dat jullie nu al een gigantisch probleem maken van één klein vraagje van mijn kant zegt al heel wat. Ik was opzoek naar een snel antwoord, en heb deze gekregen waardoor ik niet eerst een gigantisch Engels document hoefde door te lezen. Niet dat mijn Engels slecht is of iets dergelijks, maar simpelweg omdat dit een snellere/makkelijkere methode is.
Bovendien kon ik bij zoekmachines niet terecht aangezien het zoeken naar ".=" niet werkte, en nadat ik hier voldoende informatie heb gekregen verwees Karl mij naar een internationale pagina, die veel overbodige informatie bevatte op mijn vraag na, dus had ik totaal niet de behoefte die pagina door te lezen. Vandaar die reactie op hem.
?
Onbekende gebruiker
03-10-2008 00:21
Bump niet.
Wilceaaauuu schreef op 02.10.2008 23:53
Oké, dat jullie nu al een gigantisch probleem maken van één klein vraagje van mijn kant zegt al heel wat. Ik was opzoek naar een snel antwoord, en heb deze gekregen waardoor ik niet eerst een gigantisch Engels document hoefde door te lezen. Niet dat mijn Engels slecht is of iets dergelijks, maar simpelweg omdat dit een snellere/makkelijkere methode is.
Duidelijk?
Ik fiets ook rechtdoor over een rotonde omdat dat makkelijker / sneller is. NOT! [sup]1[/sup]
Wilceaaauuu schreef op 02.10.2008 23:56
Bovendien kon ik bij zoekmachines niet terecht aangezien het zoeken naar ".=" niet werkte, en nadat ik hier voldoende informatie heb gekregen verwees Karl mij naar een internationale pagina, die veel overbodige informatie bevatte op mijn vraag na, dus had ik totaal niet de behoefte die pagina door te lezen. Vandaar die reactie op hem.
Jij hoeft niet zo arrogant te doen. De punt is een simpele operator, als je die al niet kent, wat ken je dan van php? De operators is ongeveer het simpelste (op echo na) wat je zou moeten kennen van php.
Ik weet niet hoor, maar ik vind operators heel handig, als jij ze overbodig vind dat denk ik dat je je niet met php bezig moet houden. Die pagina heb je ook niet door hoeven lezen, als je hem door had gescant had je een tabelletje gezien, en in dat tabelletje stond een puntje, waarbij in een tweede kolom twee linkjes staan. De eerste link is niet van toepassing, want dit zijn wiskunde operators. De tweede, och wat geweldig, het staat d'r gewoon kant en klaar.
Verder link ik niet naar een internationale pagina, als jij hebt ingesteld dat je php.net Engels moet zijn, dan zal die Engels zijn. Ik tik gewoon [ignore][php]operators[/php][/ignore] omdat ik weet dat het een operator is, maar ik niet precies weet dat het [php]language.operators.string[/php] is.
Als je slim bent ga je gewoon een keertje alle links van de documentation bij langs op php.net (in het Engels). Dan hoef je ook niet zulke overbodige vragen als deze te stellen.
[sup]1[/sup] Mijn punt is hier dat ik het nogal kort door de bocht vind, ik vind het meer "Ik ben lui, dus ik ga geen moeite doen, dus zij moeten maar het goede antwoord geven.". Weer een beetje het id van phphulpafhaalchinees. Ook verklaart mijn tweede stuk (antwoord op jou bump) een hoop, namelijk dat [php]operators[/php] zulke belangrijke dingen zijn, die je gewoon moet kennen.