Hallo allemaal,

ik heb een applicatie geschreven in PHP. Nu werkt deze in firefox gewoon goed, zonder enige problemen. Nu ging ik het systeem laatst testen in Internet explorer en hier loopt het systeem dus duidelijk niet vlekkeloos. Hij blijft zelfs (soms) op enkele punten hangen waardoor de browsen opnieuw opgestart moet worden. Ook lijkt het erop dat IE veel van zijn gegevens uit zijn cache haalt, waardoor hij soms 'oude' gegevens ophaalt.

Heeft iemand enig idee hoe het kan zijn dat IE (het ene moment wel en het andere moment niet) vastloopt en firefox helemaal niet, en nog belangrijker wat kan ik er aan doen?

Hoop dat jullie mij kunnen helpen!

B.V.D.
Dennis Lelieveld
Dat het vast loopt heeft normaliter niets met PHP te maken, omdat PHP server-side werkt.

Je moet dus meer zoeken naar niet-compatibele HTML, CSS en JAVASCRIPT code.
ok... en hoe kan ik dit controleren?
Internet explorer is zeer gevoelig aan niet gedeclareerde variabelen van javascript.
Vergeet je één var dan heb je prijs.
ik spreek uit ondervinding.
Je moet zeer goed op je syntax passen.
Dus ik zou zeggen controleer even je javascript op syntax fouten.
bedankt voor de hulp dusver.... maar nog steeds hetzelfde probleem

Heb de syntax van de javascripcode meerdere malen doorlopen en met meerdere javascript validaters gecontroleerd en aangepast.. Maar zonder restultaat..

Wat ik ook vreemd vind is dat het 9 van de 10 keer wel goed gaat maar dan ineens niet meer, en internet explorer blijft dan ook gewoon hangen!

Zijn er nog meer ideeën? Ik moet dit probleem gewoon op zien te lossen..

is er misschien iemand die mij hierbij wil helpen?
Heb je dat probleem bij verschillende Internet Explorers op verschillende machines? Of is gewoon die ene machine misschien vervuild met spyware en andere rommel. Internet Explorer zuigt die troep namelijk op en loopt vervolgens vaak regelmatig vast daardoor.
Nee, heb het net nog even getest op een andere pc met hetzelfde resultaat..

Het valt me ook op dat de CPU meteen naar de 100% gaat..

Reageren