Ik ben op zoek naar een server die ik gratis kan gebruiken. Het betreft hier een game-host, die minimaal draait. Hiervoor is benodigd:
- Webserver (Xampp, Wamp, enz.) + Mysql
- Inloggen met logmein of remote desktop
- Permissie om bestanden te downloaden vanaf mijn pc (voor updates).
Degene die dit voor mij kan realiseren krijgt een promotietekst bovenaan de game, en een GameMaster status!
Ik ben op zoek naar een huis wat ik gratis mag gebruiken. Het betreft hier een jongeman, die minimaal leeft. Hiervoor is benodigd:
- Plasmatelevisie (Sony, Panasonic) + DVDspeler
- Een douche of afwasteil
- Permissie om af en toe gebruik te maken van het toilet (voor ontspanning).
Degene die dit voor mij kan realiseren krijgt een promotietekst boven de voordeur, en een Playboy-badjas!
Bedankt!
Edit:
Met andere woorden, in deze kapitalistische samenleving krijg je niks gratis. Het heeft zelfs geleid tot een bekende spreuk: "Voor niets gaat de zon op". Je kan erover discussiëren of zelfs de zon wel gratis opkomt. Desalniettemin, ook daklozen moeten tegenwoordig werken voor hun geld; zij verkopen "Het Straatnieuws" aan iedereen die maar wil weten wat zich op de straat afspeelt. Of aan mensen die hun "schuld" willen afkopen. Bij die mensen is het zo zielig (ze hebben immers geen vast dak boven hun hoofd) dat men ze soms geld wil doneren, maar ik denk niet dat men jou zo zielig gaat vinden dat ze jou wat webruimte willen toestoppen. Oók niet wanneer daar een met "Het Straatnieuws" vergelijkbare wederprestatie tegenoverstaat; wat advertentieruimte op een toch al slecht lopend spel en nog een "geweldige gamestatus" bovendien. Harde knaken, dat is wat men wil zien!
Het probleem is, ik ben 16 jaar en heb dit spel ontworpen in de laatste 3 jaar. Ik verwacht daarom na het eerste jaar al 1000+ leden, en daaraan kan verdiend worden. Degene die mij een server aanbiedt krijgt dan uiteraard zijn deel!
?
Onbekende gebruiker
08-10-2008 17:48
Infinity schreef op 08.10.2008 09:07
Het probleem is, ik ben 16 jaar
Dus, ik ben 17 en heb ook hosting.
en heb dit spel ontworpen in de laatste 3 jaar.
Dat duurde lang, zeker ook zo'n criminal?
Ik verwacht daarom na het eerste jaar al 1000+ leden,
Waarop baseer je dit? Marktonderzoek?
en daaraan kan verdiend worden.
Op wat voor manier? Ik block ads, kan heel simpel in Opera
Degene die mij een server aanbiedt krijgt dan uiteraard zijn deel!
ik ben 17, heb hosting, heel veel zelfs, heb in 2 maanden een crime game afgemaakt, en verdien er wss 40 euro per maand mee. waar 1 derde van naar de server gaat. *dmv donaties* duzz... ja naja.
Ik zie het probleem niet zo, zo duur is hosting toch niet? Voor een paar tientjes per jaar heb je goede hosting.
Als je verwacht veel geld te gaan verdienen hoeft dit toch niet het probleem te zijn?