Ik heb onderstaande code voor mijn login form. Nu is het al gelukt de button als een eigen gemaakt plaatje weer te geven. Dit werkt prima. Alleen nu wil ik ook dat het vakje username en het vakje password (waar mensen die dus moeten invullen) ook een eigen design hebben. Heb al op google gezocht maar kom er niet echt uit. Hoop dat mensen hier kunnen helpen !:

<form id="form1" name="form1" method="post" action="<?=$_SERVER['PHP_SELF'];?>">
        Username 
        <input type="text" name="gebruiker" id="gebruiker" />
        <br /><br />
        Password&nbsp;
        <input type="password" name="wachtwoord" id="wachtwoord" />
        <br /><br /><br />
        <INPUT TYPE="image" SRC="img/login_button.jpg" ALT="Login" VALUE="Login" NAME="submit" />
        </form>
Het is hem bijna maar helaas nog niet helemaal. Zoals je op onderstaand plaatje kan zien is mijn plaatje nu als achtergrond gebruikt in dat text veld. Maar ik wil dus dat je niet het vierkantje vakje eromheen ziet. Dus echt alleen het plaatje en daar dan op typen.

http://img1.foto-hosting.nl/983336login.jpg
Hey Roy,

kijk nog eens in de bron van de liink in mijn voorgaande post. Moet nu werken. (border:none; toegevoegd)

Mocht je er echt niet uitkomen post dan even je source dan edit ik het even.

Gr Frank
Haha is wel makkelijk, had geen idee dat het nog zo makkelijk kon zijn :) Echt super super bedankt voor je snelle reacties !!

Reageren