Hallo,

Ik heb m'n webdesign inmiddels gesliced en ben bezig om deze te basen. Het plaatje staat hier: www.agb0809.nl/quisell/plaatje.jpg.

Nu heb ik het gedeelte onder de menubalk in 2 stukken verdeeld (tot tektst komt) en deze in containers geplaatst. (plaatje is linkercontainer en het de blauwe balken zijn rechtercontainers)

Nu vroeg ik me af hoe ik zowel die opsomming mooi erin krijg met tekst als het inlogschermpje. ik heb het geprobeerd met float, maar zo lukt dat volgens mij niet?

Ik weet niet of het mogelijk is om 3 conainers naast elkaar te gebruiken?

mvg,

Tom van der Laan
Je moet sowieso een algehele container hebben, die om alles heen gaat, en dan kun je de 3 containers daarbinnen in met een float vaak wel positioneren.
Ik heb een algemene container. Daarin zit nu dus een linkercontainer (plaatje) en een rechtercontainer (tekstgedeelte).

Ik ga proberen om met een float 3 containers naast elkaar te krijgen.

Mvg,
Stel ik stel 3 containers in,

Dan is het toch ook nodig dat ik de achtergrond in 3 stukken verdeel?

Niet Bumpen:

Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de knop om je tekst aan te passen.

SanThe.

Tom van der Laan schreef op 15.10.2008 09:48
Stel ik stel 3 containers in,

Dan is het toch ook nodig dat ik de achtergrond in 3 stukken verdeel?

Kan, je kunt ook de gehele achtergrond in je algemene container pleuren, en de 3 kleinere containers geen background mee geven. Of het voordelig is voor je laadtijd, betwijfel ik.
oke bedankt! het is gelukt.

Reageren