Hallo allemaal!

Voor mijn website moet ik nog 1 ding doen voordat de info er op kan en dat hij online kan worden gezet!
Ik heb het probleem dat mijn html pagina http://jekunthetshaken.nl/pokerschool/index.html geen scroll heeft op het licht groene vlak rechts in het midden (dit heb ik wel nodig anders kan trekt de lay out uit elkaar als ik er meer info op zet dan past!

Het licht groene vlak heb als achtergrond gemaakt dus het voorste is dan automatisch een text vlak!??

Hoe kan ik met welke .CSS code dit op lossen?

hoe bepaal ik bijvoorbeeld de width en de heigh?
hoe zeg ik overflow op dat punt?
en background image... ?

Alvast bedankt!

Stef
Lees de edit eerst even door. En aan te raden is om eigenlijk overnieuw te beginnen qua ontwerp. De scripts daar gelaten trouwens.

Niet om het een of ander maar als je overnieuw begint, kun je volledig met divs werken, valideert je site beter ( als je je een beetje aan de standaarden houdt)

En ja, de opzet is niet verkeerd de uitwerking alleen wel ;)
en het klopt dat het niet moeilijk is.. kost je 2 dagen dan ken je de basis wel.
Voor mij wel :P

nu heb ik dit geplaatst:

<td colspan="7" rowspan="2" background="images/index_19.jpg" style="overflow:scroll;"></div></td>

(dit stuk selecteerd het hele tabel maar als ik in dreamweaver text op plaats dan gaat de hele lay out uit elkaar :P)
Dreamweaver schuift alles op.. je moet gewoon testen in je browser. en anders moet je echt de manier kiezen die ik je in het begin gaf. een ghost divje maken zodat je content automatisch mee gaat naar beneden.

En dan kom ik weer terug bij het overnieuw beginnen van de website. Scrollbars zijn sowieso uit.. ;)

Reageren